بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمرین شاداب بازیکنان پرسپولیس پیش از دیدار حذفی + عکس

چهره خندان بازیکنان پرسپولیس در تمرین پیش از دیدار برابر نفت و گار گچساران

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۶
پرسپولیس ؛ چهره خندان بازیکنان پرسپولیس در تمرین

دو پیروزی متوالی پرسپولیس را دوباره به تیمی شاداب تبدیل کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس پرافتخارترین تیم سال‌های اخیر فوتبال ایران که شش بار لیگ برتر و دو بار جام حذفی را فتح کرده و بیشتر از همه تیم‌ها سوپرجام را لمس کرده، به چیزی جز پیروزی رضایت نمی‌دهد و هر نتیجه دیگری یک بحران برای این تیم خواهد بود.

این واقعیتی است که در اراک خود را نشان داد و بلافاصله بعد از شکست، تبعات این باخت به صورت علنی بیرون زد. اما حالا دو برد مقابل تراکتور و ذوب‌آهن که به عنوان تیم‌های خوب این فصل فوتبال ایران شناخته می‌شوند، اوضاع را برای سرخپوشان تغییر داده است.

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با نفت و گاز گچساران نیز با لبخند بازیکنان همراه بود و آنها در حالی که سعی می‌کردند دستورات لوسادا و تولدو را انجام دهند، نشاط خود را نیز به نمایش گذاشتند.

پرسپولیس تا پایان سال سه بازی بسیار سخت در لیگ برتر با فولاد، استقلال و پیکان خواهد داشت و دشواری خاص آن از این نظر خواهد بود که از دست دادن هر کدام از بازی‌ها، عملا شانس قهرمانی سرخپوشان را به حداقل خواهد رساند و به همین دلیل آنها چاره‌‌ای جز کسب 9 امتیاز نخواهند داشت.

پرسپولیس ؛ چهره خندان بازیکنان پرسپولیس در تمرین
اگر این خنده تا پایان بیست و هفتم اسفند روی لب ستاره‌های پرسپولیس باقی بماند، در آن صورت پرسپولیس طبیعتا با 45 امتیاز بر صدر جدول نیز تکیه خواهد زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *