بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبرخوش کنسیسائو درباره مهدی طارمی

مهدی طارمی آماده دیدار برابر بنفیکا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۸
پورتو ؛ مهدی طارمی آماده دیدار برابر بنفیکا

مهدی طارمی روند درمانی خود را پشت سر گذاشته و می تواند برابر بنفیکا به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پورتو از نخستین دقایق بامداد فردا، در دیدار حساس کلاسیک پرتغال به مصاف بنفیکا می رود. آبی و سفیدها 9 امتیاز از صدرشنین لیگ عقب هستند و امشب این فرصت را دارند تا بتوانند اختلاف را کاهش دهند.

یکی از ابهامات پیرامون ترکیب پورتو، وضعیت مهدی طارمی است. مهاجم ایرانی اژدها پیش از جدال برابر آرسنال مصدوم شد و علاوه بر تقابل با توپچی ها، بازی های تیمش برابر ژیل ویسنته و سانتاکلارا را از دست داد. حالا اما او برای مسابقه کلاسیک، به آمادگی رسیده است.

روزنامه آبولا با تیتر “طارمی بهتر است و کلاسیک را هدف قرار می دهد” نوشت:

ایرانی ممکن است دوباره وارد طرح کونسیسائو شود. سال گذشته، در لوز، او در یک کلاسیک تاثیرگذار مقابل بنفیکا گلزنی کرد، زمانی که پورتو 10 امتیاز از قرمزها عقب بود.

تصمیم نهایی بر عهده سرجیو کونسیسائو خواهد بود، اما همه چیز حاکی از آن است که مهدی طارمی در موقعیتی قرار خواهد گرفت که برای بازی کلاسیک یکشنبه که پورتو میزبان بنفیکا است، دعوت شود. این بازیکن ایرانی از زمانی که تشخیص داده شد مشکل ادکتور ران دارد، یک جهش فیزیکی به جلو داشته است و علیرغم اینکه در گزارش های کادر پزشکی آمده است که او تحت درمان قرار دارد، اما این مهاجم در حال انجام تمرینات میدانی نیز هست.

اگر او از سوی مربی دعوت شود، می تواند یازدهمین کلاسیک خود را مقابل قرمزها تجربه کند. تراز کلی بازی های طارمی برای پورتو مقابل بنفیکا مثبت است: پنج برد، سه شکست، دو تساوی و دو گل زده. او دو گل دیگر نیز برابر عقاب ها در کارنامه خود دارد، اما با ریو آوه. با این حال، او از دو شکست متوالی با پورتو مقابل بنفیکا به دیدار امشب می آید و یکی از آنها به قیمت از دست دادن سوپرجام 2023 به رقیب لیسبونی تمام شد.

تجربه طارمی در بازی های حساس و مهم، مورد توجه مربی است. اگر ایرانی کاملا بهبود پیدا کرده باشد، دعوت می شود، با این احتمال جدی که او بازی خواهد کرد. یکی از گل های طارمی مقابل بنفیکا در شرایطی به ثمر رسید که به جدول فعلی بسیار شبیه است: در 7 آوریل سال گذشته در هفته بیست و هفتم، پورتو 10 امتیاز از رقیبش عقب بود ولی در دالوز پیروز شد.

گل به خودی دیوگو کاستا در آن دیدادر، بدترین ترس را از شکست ایجاد کرد، اما گل های اوریبه و طارمی، ثبت کامبک پورتو را تایید کرد. بنفیکا قهرمان لیگ شد، اما تنها دو امتیاز از پورتو فاصله داشت.

سرجیو کونسیسائو نیز روز گذشته در نشست خبری پیش از دیدار کلاسیک گفت: طارمی نشانه هایی از پیشرفت را نشان داده است، اما فردا بعد از تمرین خواهیم دید که وضعیت او چگونه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *