بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره استقلال فقط گل های ماندگار می زند !

مروری بر گل های مهم روزبه چشمی برای استقلال

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۹:۵۰
چشمی ؛ مروری بر گل های مهم روزبه چشمی برای استقلال

روزبه چشمی در بازی با سپاهان گل سه امتیازی به ثمر رساند و یادآور گل‌های مهمش در فصول قبل بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کمتر پیش آمده که روزبه چشمی در یک مسابقه گلزنی کند اما گل‌های اخیر او یکی از یکی حساس‌تر و زیباتر بوده است!

چشمی در بازی با سپاهان شلیک فوق‌العاده‌ای به سمت دروازه پیام نیازمند انجام داد تا از قلب مرکز فرماندهی استقلال دروازه سپاهان فرو بریزد و سه امتیاز سهم استقلالی‌ها در این مسابقه باشد.

پیش از این گل چشمی یک گل هم مقابل ملوان در فصل گذشته به ثمر رسانده بود اما به غیر از این گل او در جام جهانی و دربی پایتخت هم گلزنی کرده تا 3 گل فوق‌العاده مهم در رزومه فوتبالی خود داشته باشد.

چشمی در دربی پایتخت در حالی که استقلال با تک گل گولسیانی یک بر صفر از پرسپولیس عقب بود گل تساوی این تیم را به ثمر رساند و در نهایت این مسابقه با نتیجه دو بر دو مساوی به پایان رسید.

روزبه در جام‌جهانی 2022 قطر هم گل سرنوشت سازی را در دقایق پایانی بازی با ولز به ثمر رساند که می‌توانست زمینه ساز صعود تیم ملی به مرحله بعد باشد.

چشمی در بازی با سپاهان هم یک گل سرنوشت ساز دیگر به ثمر رساند که می‌تواند سرنوشت قهرمانی این فصل را رقم بزند، کایپتان دوم آبی‌ها روزهای خوبی در خط هافبک این تیم می‌گذراند، البته با نگاه به آمار چشمی در فصول اخیر متوجه می‌شویم او حداکثر 2 گل در دوران فوتبال خود در طول یک فصل به ثمر رسانده است و اکثر فصول فوتبالی او با تک گل به پایان رسیده است، چشمی در فصل 1396-1397 3 گل برای استقلال زده بود که بهترین آمار او در طول فصول مختلف است و در ادامه مسابقات می‌تواند این رکورد را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *