بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دیدار های سخت احمد آل نعمه در فولاد شروع شد !

دیدار برابر پرسپولیس و سپااه در انتظار شاگردان احمد آل نعمه در فولاد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۶
احمد ؛ دیدار برابر پرسپولیس و سپااه در انتظار شاگردان احمد آل نعمه در فولاد

احمد آ‌ل‌نعمه در اولین روزهای دوران سرمربیگری خود دو مسابقه سخت را پیش رو خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فولادی‌ها بعد از قطع همکاری با ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی با کشمکش‌های فراوان احمد آل‌نعمه مربی خوزستانی و دستیار مارتینز را به عنوان مسئول فنی تیم برگزیدند و کار را با او ادامه دادند.

آل‌نعمه تاکنون به عنوان سرمربی فولاد در سه بازی این تیم را هدایت کرده که یک برد، یک تساوی و یک شکست حاصل کار او بوده است. برد مقابل نفت آبادان و تساوی مقابل ملوان اتفاقی خوب برای این مربی جوان بود، اما حالا در ادامه کار آل‌نعمه باید تیمش را در دو بازی بزرگ با تیم‌های مطرح لیگ برتر به زمین بفرستد.

سرمربی جوان فولادی‌ها در شروع دوران جدید زندگی فوتبالی خود در دو هفته آینده آزمونی سخت را پشت سر می‌گذارد. فولاد در هفته نوزدهم روز جمعه هفته جاری مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران قرار می‌گیرد و سپس در اهواز از سپاهان اصفهان پذیرایی خواهد کرد.

دو بازی متوالی با مدعیان کسب عنوان قهرمانی قطعا کاری سخت برای فولادی است که امسال شروع مناسبی در لیگ برتر نداشته است. با این حال این دو بازی فرصتی خوب برای آل‌نعمه است تا بتواند در شروع دوران سرمربیگری توانایی‌های فنی‌اش را نشان بدهد و از اعتماد مسئولان باشگاه فولاد به خودش نهایت بهره را ببرد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *