بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

داور جنجالی دیدار لاتزیو-میلان محروم می شود

محرومیت یک ماهه در انتظار مارکو دی بلو، داور بازی بین تیم‌های لاتزیو و میلان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۰:۱۶
میلان ؛ محرومیت یک ماهه در انتظار مارکو دی بلو، داور بازی بین تیم‌های لاتزیو و میلان

مارکو دی بلو، داور بازی بین تیم‌های لاتزیو و میلان، به دلیل قضاوت ضعیفش حداقل به مدت یک ماه محروم می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جانلوکا روکی، مسئول انتخاب داوران سری A، قرار است مارکو دی بلو را پس از قضاوت ضعیفش در بازی جنجالی لاتزیو و میلان، یک ماه محروم کند.

این داور 42 ساله در جریان بازی پرتنش جمعه شب در ورزشگاه المپیکو 9 کارت زرد و 3 کارت قرمز به بازیکنان دو تیم نشان داد. به نظر می‌رسید که او کنترل جریان بازی را از دست داده چرا که بیش از 36 خطا در 96 دقیقه انجام شد.

روزنامه‌های ایتالیایی به شدت از عملکرد دی بلو انتقاد کردند و کوریره دلو اسپورت حتی امتیاز 3 از 10 را به او داد. این روزنامه تاکید کرد که قضاوت ضعیف او در بازی، موجب شد که تنش در بازی بیشتر شود.

گاتزتا دلو اسپورت تایید کرد که روکی به شدت از عملکرد دی بلو ناراضی و عصبانی است. او معتقد است تنها نکته مثبت قضاوت او در این بازی عدم اعلام پنالتی پس از چالش بین مایک مانیان و والنتین کاستیانوس بود.

روکی معتقد است که دی بلو در هر لحظه این بازی از جمله کارت‌های قرمز و مدیریت کلی خطاها و جو بازی اشتباه کرده است. به این ترتیب، اکنون انتظار می‌رود که او یک ماه یا بیشتر محروم شود. این دومین بار در این فصل است که او با محرومیت مواجه می‌شود. او به دلیل اتفاقات بازی یوونتوس مقابل بولونیا در ماه آگوست هم محروم شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *