بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شروع امیدوار کننده خرید جدید پرسپولیس

عملکرد خوب اورونوف خرید جدید پرسپولیس برابر ذوب آهن

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۰:۱۴
اورونوف ؛ عملکرد خوب اورونوف خرید جدید پرسپولیس برابر ذوب آهن

وینگر ازبک پرسپولیس شروع امیدوار کننده‌ای در ترکیب تیمش داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اوستون رستم اورونوف هم خیلی دوست داشت مثل جلال‌الدین ماشاریپوف در اولین بازی‌اش در لیگ ایران برای تیم جدید خود گل بزند و شاید به همین خاطر بود که در آن موقعیت فوق‌العاده به عالیشاه و آل کثیر که در شرایط بهتری بودند پاس نداد و خودش ضربه زد.

اورونوف فقط 23 سال دارد و مثل ماشاریپورف باتجربه و میدان دیده نیست اما از مدل پا به توپ شدن و ضربه زدنش به توپ می‌شود حدس زد که بازیکن قابلی است و پرسپولیس می‌تواند روی توانمندی او حساب باز کند.

اورونوف هنرنمایی خود در بازی با ذوب آهن را با باز کردن یک تونل از بین پای بازیکن حریف آغاز کرد تا اینطوری از هواداران پرسپولیس دلبری کرده و البته تکنیکش را به رخ بکشد.

در ادامه او در موقعیتی ضدحمله دو سه فرار دیدنی به سمت دروازه حریف داشت و خیلی خوب توپ را پیش برد که در آن صحنه معروف ضربه آخرش را هم با ظرافت خاصی نواخت که توپ کات جالبی برداشت اما در نهایت گل نشد.

اورونوف در یک صحنه دیگر نیز اقدام به شوتزنی کرد که فروزان توپش را مهار کرد.
او در آخرین لحظات بازی هم این بار خودخواه نبود و در شرایطی که از ترابی پاس فرار گرفته بود توپ را به او برگرداند اما ترابی به جای اینکه خودش اقدام به شوتزنی کند به امیری پاس داد و او هم با معطلی زیاد نتوانست شوت بزند که در نهایت شوت رفیعی بلاک شد.

با وجود موقعیت‌های از دست رفته، هواداران پرسپولیس از نمایش اورونوف و آنچه در میدان ارائه کرد راضی‌اند و پیشکسوتان پرسپولیس هم به این خرید جدید امیدوار شده‌اند.

در عین حال باید در نظر داشت اورونوف جوان خیلی دیرتر از عبدالکریم حسن به پرسپولیس اضافه شده و در بازی‌های تدارکاتی هم حضور نداشته تا امیدواری به او بیشتر شود.

جالب اینکه اوستون در تمرین روز گذشته پیراهن شماره 10 پرسپولیس که قبلا متعلق به میلاد سرلک بود را به تن داشت و ظاهرا خیلی دوست داشته شماره مخصوص تک ستاره‌ها را مال خود کند اما حالا با شماره 70 به میدان می‌رود.

در عین حال اگر اورونوف بتواند در پرسپولیس آنقدر پیشرفت کند که به ترکیب اصلی برسد شاید نقش شماره 10 را در این تیم ایفا کند و خیلی زود تبدیل به یکی از ستاره‌های تاثیرگذار سرخ‌ها شود.
اورونوف غیر از بازی در پست وینگر چپ قابلیت بازی در پست 10، وینگر راست و مهاجم نوک را هم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *