بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره استقلال برای تیم جواد نکونام + عکس

سیروس دین‌محمدی : استقلال شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۱
سیروس دین‌محمدی : استقلال شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت

سیروس دین‌محمدی پیشکسوت استقلال گفت : تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود باید بازی‌های بزرگ را با پیروزی پشت سر بگذارد، آبی‌پوشان سپاهان را از پیش رو بر داشتند و به طور حتم با ادامه این روند شانس زیادی برای قهرمانی در پایان فصل خواهند داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیروس دین‌محمدی پیشکسوت استقلال با اشاره به برتری با ارزش آبی‌‍‌پوشان مقابل سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت:

این دیدار برای استقلال حکم ۶ امتیاز را داشت و آبی‌پوشان توانستند سه امتیاز مهم و حیاتی را در راه قهرمانی به حساب خود اضافه کنند.

وی افزود:

تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود باید بازی‌های بزرگ را با پیروزی پشت سر بگذارد، آبی‌پوشان سپاهان را از پیش رو بر داشتند و به طور حتم با ادامه این روند شانس زیادی برای قهرمانی در پایان فصل خواهند داشت.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

استقلال برای لحظه به لحظه دیدار با سپاهان برنامه و هدف داشت، جواد نکونام به خوبی شاگردانش را برای این جدال حساس آنالیز کرده بود و آنها می‌دانستند باید چگونه بازی کنند تا به هدف خود که برتری است دست پیدا کنند.

دین محمدی تصریح کرد:

آمار بازی‌های استقلال در ورزشگاه خانگی حیرت‌انگیز است و توانستند در تمام مسابقاتی را که میزبان بودند، برنده از زمین خارج شوند و این نشان می‌دهد هواداران نقش مهمی در این اتفاق شیرین داشتند. هواداران سرمایه‌های استقلال هستند و باید از آنها تشکر ویژه‌ای کرد که در یک روز سرد زمستانی با حضور در ورزشگاه آزادی به معنای واقعی کلمه یار دوازدهم استقلال بودند.

وی تاکید کرد:

روزبه چشمی یک گل زیبا و دیدنی به ثمر رساند، شوت دیدنی او باعث شد تا یکی از دیدنی‌ترین گل‌های فصل شکل بگیرد، چشمی بازیکن شوت‌زنی است، او در این فصل یکی از چهره‌های تاثیرگذار استقلال بوده و می‌تواند نقشی تعیین کننده در قهرمانی استقلال ایفا کند، (با خنده) شوت چشمی مرا یاد خودم انداخت که همین جوری سالی چند گل می‌زدم.

بازیکن پیشین استقلال در پایان گفت:

آرامش رمز موفقیت استقلال در روزهای اخیر بوده است،جواد نکونام به درستی تمرکز خود را روی مسائل فنی گذاشت و امیدوارم در پایان فصل با استقلال قهرمان لیگ برتر شود.

تیم فوتبال استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق شد با تک گل دیدنی روزبه چشمی، سپاهان اصفهان را شکست دهد و به صدرنشینی خود در لیگ برتر تداوم بخشد.

آبی‌پوشان روز دوشنبه ۱۴ اسفند در جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ در رفسنجان، میهمان تیم مس خواهد بود.

سیروس دین‌محمدی : استقلال شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *