بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پی اس جی برای امباپه اهمیتی ندارد ؟ + عکس

رفتارهای عجیب امباپه پس از تعویض برابر موناکو بین دو نیمه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۱
رفتارهای عجیب امباپه پس از تعویض برابر موناکو بین دو نیمه

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، پس از تعویض برابر موناکو رفتارهای عجیبی را در پیش گرفت تا نشان دهد این باشگاه برایش اهمیتی ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار هفته بیست و چهارم لیگ یک فرانسه برابر موناکو به تساوی بدون گل رسید اما تمرکز اصلی در این بازی روی امباپه بود.

این بازیکن چند روز قبل رسما به مدیران پی اس جی اعلام کرد که دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در این باشگاه ندارد و در پایان فصل و با اتمام مهلت قراردادش با این باشگاه قصد دارد به دوران حضورش در فرانسه پایان دهد و به احتمال زیاد راهی رئال مادرید خواهد شد.

این تصمیم چندان به مذاق مدیران این باشگاه خوش نیامد اما حالا به نظر می‌رسد که لوئیس انریکه هم به شدت از تصمیمی که این ستاره فرانسوی گرفته ناراحت و دلخور است و تصمیم گرفته است که او را به سبک خاص خودش تنبیه کند.

امباپه شب گذشته در ترکیب اصلی پی اس جی به میدان رفت اما با وجود این که در پایان نیمه اول بازی هنوز 0-0 بود و این تیم فرصت این که سه امتیاز این دیدار را در نیمه دوم به دست آورد داشت، انریکه تصمیم گرفت که او را بیرون بکشند و راندال کولو موآنی را به جایش در ترکیب قرار دهد.

او پس از پایان بازی در پاسخ به سوالات بی‌شمار خبرنگاران درباره این اتفاق تاکید کرد که این تصمیم به هیچ وجه از سوی مدیران به او تحمیل نشده و خودش شخصا مسئول این تصمیم بوده است چون باور دارد که تیمش باید دیر یا زود به بازی کردن بدون حضور این بازیکن عادت کند و بهتر است که این کار سریع‌تر انجام شود.

اما اتفاقی که بیش از پیش به این جنجال دامن زد، واکنشی بود که امباپه به تعویضش نشان داد. او در کمال آرامش و حتی بی‌خیالی با این واقعیت کنار آمد. تصاویری از او منتشر شده که در حالی که چهار دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته هم در حال قدم زدن در راهروهای منتهی به رختکن و صحبت با تلفن همراه است، رفتاری که تعجب بسیاری را به دنبال داشته است.

 رفتارهای عجیب امباپه پس از تعویض برابر موناکو بین دو نیمه

او همچنین پس از این که صحبتش را تمام کرد به جای این که به سمت نیمکت برود و روی نیمکت در کنار سایر بازیکنان بنشیند، راهی سکوها شد تا ادامه بازی را در کنار مادرش که در ورزشگاه حضور داشت ببیند و به این شکل نشان دهد که چنین رفتارهایی هیچ تاثیری روی او نخواهد داشت.

 رفتارهای عجیب امباپه پس از تعویض برابر موناکو بین دو نیمه

این بازیکن همچنین پس از پایان بازی به زمین رفت و با وجود این که تیمش موفق به کسب پیروزی در این بازی نشده بود، بسیار خوشحال و خندان دیده شد و تصاویر متفاوتی از او در این حالت در رسانه‌ها منتشر شد.

 رفتارهای عجیب امباپه پس از تعویض برابر موناکو بین دو نیمه

به نظر می‌رسد که روندی که باشگاه پاری سن ژرمن و انریکه برای مقابله با امباپه در نظر گرفته‌اند، حداقل تا این جای کار جواب نداده و او پیش از این برای چنین رفتارهایی آماده بوده و فعلا تحت تاثیر قرار نگرفته است و مشکلی با این روند ندارد.

بسیاری از منابع معتقد هستند که او پیش از این برای امضای قرارداد با رئال مادرید به توافق رسیده است و شاید این چند ماه آخر حضورش در پاری سن ژرمن اهمیت خاصی هم برایش ندارد و در تلاش است تا به آن به چشم تفریح نگاه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *