بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره استقلال برای تیم جواد نکونام + عکس

محسن بیاتی‌ نیا : تیم فوتبال استقلال به ثبات خوبی رسیده است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۵
محسن بیاتی‌نیا : تیم فوتبال استقلال به ثبات خوبی رسیده

محسن بیاتی‌نیا پیشکسوت استقلال گفت : هم اکنون وضعیت استقلال از نظر روحی خیلی خوب است و باید این روند و پیروزی‌های خودش را حفظ کند خیلی از مسائل روحی و روانی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن بیاتی‌نیا پیشکسوت استقلال درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت:

بازی زیبایی بود که حملاتی از هر دو تیم روی دروازه‌ها ایجاد شد که خسته‌کننده نبود و تماشاچیان داخل استادیوم و بینندگان تلویزیونی از تماشای این دیدار لذت بردند. سپاهان تیم پرمهره‌ای است و استقلال توانست این تیم را شکست بدهد و پس از گلی که زدند، نظم خط دفاعی خودشان را نیز حفظ کردند. خداراشکر استقلال در مسابقات لیگ برتر به ثبات رسیده و هم اکنون در صدر جدول قرار دارد.

وی در مورد کم گل خوردن تیم استقلال در این فصل لیگ برتر گفت:

اگر تیمی کمتر از سایر تیم‌ها گل دریافت می‌کند فقط به خاطر تبحر و مستحکم بودن مدافعان نیست. دفاع کردن فقط وظیفه خط دفاعی نیست و کل تیم از دروازه‌شان محافظت می‌کنند. بر همین اساس تیم فوتبال استقلال دفاع را در تمامی مناطق زمین خوب انجام می‌دهد و همه بازیکنان با نظم و انضباط خاص در سیستم دفاعی تیم شرکت می‌کنند. تیمی که آمار خوبی در گل نخوردن دارد، دفاع کردن‌شان از خط حمله شروع می‌شود که فورواردها و خط جلو تیم با دوندگی زیاد مانع رساندن توپ به سمتش دروازه‌شان می‌شوند.

کارشناس فوتبال درباره نفرات جذب شده جدید خارجی تیم استقلال در میان فصل ادامه داد:

باشگاه استقلال نفرات جدیدی را برای حضور پرقدرت و ادامه موفقیت‌آمیز در نیم فصل جذب کرده که قطعاً این بازیکنان در هفته‌های آینده به تیم کمک خواهند کرد.

پیشکسوت فوتبال افزود:

فوتبال ایران این ظرفیت را دارد که بازی‌های بهتری از تیم‌های لیگ برتری ببینیم. اما باید فضا را ایجاد کنیم، مربیان جدید بیایند، بازیکنان باکیفیت‌تر و پایه‌ها آرام آرام به تیم‌ها وارد و تزریق شوند. پس از آن شاهد لیگ پویایی خواهیم بود.

بیاتی‌نیا درمورد آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال عنوان کرد:

هم اکنون وضعیت استقلال از نظر روحی خیلی خوب است و باید این روند و پیروزی‌های خودش را حفظ کند. خیلی از مسائل روحی و روانی است، اما سرمربی چقدر می‌تواند بازیکنانش را از نظر روحی بالا نگه دارد؟ سرمربی نیز تا یک جا توان دارد تا کارها را برای تیمش انجام بدهد و به تنهایی نمی‌شود همه مشکلات و اختلال‌ها را از سر راه بردارد. کار تیمی است و باید همکاری همه جانبه باشد. بازیکنان و کادر فنی تلاش می‌کنند و نیاز است مدیریت بیشتر از قبل، نگاه ویژه‌ای را به تیم داشته باشد.

وی درباره دیدار استقلال و مس رفسنجان در رقابت‌های جام حذفی در روز ۱۴ اسفند ماه خاطرنشان کرد:

مسابقات جام حذفی یک میانبر برای رفتن به لیگ قهرمانان آسیاست اما این بازی‌ها محک خوبی برای تیم بزرگی مانند استقلال است. در جام حذفی تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید برایش فرق داشته باشد که در چه مرحله‌ای با چه تیمی بازی خواهد کرد.

محسن بیاتی‌نیا : تیم فوتبال استقلال به ثبات خوبی رسیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *