بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک آتشین اسطوره پرسپولیس به سرمربی سرخ ها

ضیا عربشاهی : هنوز هم می‌گویم اوسمار‌ در حد پرسپولیس نیست

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۵
ضیا عربشاهی : اوسمار‌ ویرا در حد پرسپولیس نیست

ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس گفت : از قبل هم گفته بودم که اوسمار ویرا در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیست و او به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی برنامه‌های تمرینی را پیاده می‌کرد اوسمار مدیر نیست و ۲، ۳ نفر دیگر تیم را کوچ می‌کنند و نظر می‌دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

بازی خوبی بود و پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و خیلی زود هم به گل رسید. درست است که مالکیت توپ را داشت، اما باید برای رسیدن به گل برنامه‌ بهتری داشته باشد. بازیکنان پرسپولیس باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشند تا از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده ببرند. مهم گرفتن ۳ امتیاز بود که در زمین ذوب‌آهن به این امر دست یافتند و خودشان را در کورس قهرمانی حفظ کردند.

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد خط حمله پرسپولیس در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد:

بازیکنان در خط وسط عالی بودند و به موقع اضافه می‌شدند. مدافعان کناری در فاز حمله عالی هستند و وینگر‌های چپ و راست در حین بازی هم عالی و خیلی خوب جابجا می‌شوند. اما برای زدن گل در خط جلو باید بیشتر فضاسازی کنند. خط حمله پرسپولیس با آمدن عیسی آل‌کثیر جان تازه‌ای گرفت. عالیشاه هم در کنار عیسی و برخی اوقات نیز کمی عقب‌تر، به خط جلو اضافه می‌شود و پا به توپ و بعد از پاس دادن حرکت می‌کند.

پیشکسوت فوتبال درباره بازیکنان جدید جذب شده خارجی پرسپولیس یادآور شد:

اورونوف، بازیکن ازبکستانی نشان داد آینده خوبی دارد و زمانی که پا به توپ می‌شد مشخص بود که سطح بالایی دارد. عبدالکریم حسن قطری هم باید دید آیا می‌تواند در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی‌های خوبی انجام بدهد.

ضیا عربشاهی در مورد عملکرد اوسمار سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:

از قبل هم گفته بودم که اوسمار ویرا در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیست و او به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی برنامه‌های تمرینی را پیاده می‌کرد. اوسمار مدیر نیست و ۲، ۳ نفر دیگر تیم را کوچ می‌کنند و نظر می‌دهند.

وی در مورد دیدار پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم جام حذفی با تیم نفت و گاز گچساران ادامه داد:

نفت و گاز گچساران تیم دسته پایین‌تر است و پرسپولیس نباید این تیم را دست کم بگیرد. باید با اقتدار و روحیه بالا جلوی تمام تیم‌های حاضر در جام حذفی ظاهر شود و فقط پیروزی را به هوادار‌ان هدیه کنند.

کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد:

خوشبختانه الان پرسپولیس روی نوار پیروزی افتاده و برخی از نفرات تیم نیز از بند مصدومیت رهایی پیدا کردند و همه بازیکنان یکدل شده‌اند. مهم گرفتن ۳ امتیاز بازی‌هاست که خوشبختانه در ۲ بازی اخیر چنین اتفاقی رقم می‌خورد و امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد و تیم با همدلی و هماهنگی به صدر جدول برسد و دل هواداران را شاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *