بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره استقلال برای شاه ماهی جذاب آبی ها + عکس

صادق ورمزیار : گوستاوو بلانکو تأثیرگذارترین بازیکن استقلال است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۵
صادق ورمزیار : بلانکو تأثیرگذارترین بازیکن استقلال است

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال گفت : در هر بازی گوستاوو بلانکو بیشترین توپ‌گیری را در زمین دارد و در دیدار با سپاهان نیز از این لحاظ، تاثیرگذارترین بازیکن زمین بود این نشان می‌دهد که تیم از جلو پرس می‌کند و کار دفاعی را انجام می‌دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر گفت:

پیروزی مقابل سپاهان ۲ حُسن بزرگ داشت که ابتدا توانست یک بازی ۶ امتیازی را ببرد، چون یکی از رقیبان مستقیمش را برای قهرمانی شکست داد و همچنین به روند پیروزی‌های خودش ادامه داد. اما استقلال از نظر فنی، به بهترین شکل کار دفاعی را انجام داد و در ضمن در حملات هم بسیار موفق عمل کرد.

وی افزود:

دیدار استقلال و سپاهان جنگ میانه میدان بود و بازی روی هوا بود. ضمناً هیچ کدام از تیم‌ها اجازه بازی‌سازی را در یک سوم میانی به هم نمی‌دادند. به همین دلیل بازی مستقیم در دستور کار هر دو تیم بود. استقلال با آوردن روزبه چشمی به خط وسط زمین، نبض بازی را در دست گرفت و نهایتاً به گل هم دست کرد.

کارشناس فوتبال در مورد شوت زنی هافبک‌های استقلال برای گلزنی عنوان کرد:

استقلال دومین دیداری است که با دو هافبک دفاعی بازی می‌کند، بازیکنان راست و چپ سرعتی دارد، بلانکو خیلی خوب روی هوا نفرات را تغذیه می‌کند. به خاطر همین موارد، تیم‌ها سعی می‌کنند یک سوم دفاعی خودشان را به استقلال ندهند. در این وضعیت تنها راه رسیدن به گل دیگر ارسال نیست و شوت بهترین راهکار برای گل زدن است. در بازی با صنعت‌نفت آبادان نیز مهدی‌پور شوت زد و تک گل استقلال را به ثمر رساند. وقتی تیم‌ها عقب می‌نشینند بهترین گزینه برای گل زدن، شوت است.

پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد خوب بلانکو در تیم استقلال یادآور شد:

در هر بازی گوستاوو بلانکو بیشترین توپ‌گیری را در زمین دارد و در دیدار با سپاهان نیز از این لحاظ، تاثیرگذارترین بازیکن زمین بود. این نشان می‌دهد که تیم از جلو پرس می‌کند و کار دفاعی را انجام می‌دهد. باوحود اینکه بلانکو کم گل می‌زند، اما دستورات تاکتیکی کادر فنی را اجرا می‌کند تا تیم موفق شود. زمانی که تیم‌های ضعیف‌تر مقابل استقلال قرار می‌گیرند با تمامی نفرات‌شان در هجده قدم دفاع می‌کنند که بلانکو برای گلزنی سایر نفرات پشت سرش بسیار موثر عمل کرده است.

وی ادامه داد:

همچنین استقلال از جلو توسط بلانکو سیستم دفاعی خوبی را به اجرا درمی‌آورد. پشت سر بلانکو، در خط هافبک نیز توسط آرش رضاوند پرس صورت می‌گیرد و در نهایت سیلوا تمامی توپ‌های ارسالی مستقیم را خیلی راحت‌تر دفع می‌کند.

ورمزیار درباره دیدار استقلال قبل از دربی با استقلال خوزستان در اهواز خاطرنشان کرد:

استقلال نهمین بازی در زمین خودش را برده است. به نظرم تمامی بازی‌ها سخت است و دیدار با استقلال خوزستان در اهواز هم می‌تواند برای دیدار دربی تأثیرگذار باشد، چون نباید بازیکنان دو اخطاره برای بازی دربی زیادتر شود.

صادق ورمزیار : بلانکو تأثیرگذارترین بازیکن استقلال است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *