بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره استقلال برای تیم جواد نکونام

علیرضا نیکبخت : استقلال بوی قهرمانی لیگ برتر را می‌ دهد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۹
علیرضا نیکبخت : استقلال بوی قهرمانی لیگ برتر را می‌ دهد

علیرضا نیکبخت پیشکسوت استقلال گفت : استقلال یک بازی حساس و حیثیتی و شش امتیازی را برد این برد ها در سرنوشت قهرمانی تعیین کننده هستند و یک گام بزرگ و مثبت از سوی استقلال به سمت قهرمانی بود اگر دربی را هم به سلامت از پیش رو بردارند می‌توان صحبت از قهرمانی کرد و برای آن آماده شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا نیکبخت پیشکسوت استقلال در خصوص برتری استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت:

بازی فوق العاده ای بود و من به شخصه از دیدن آن لذت بردم. شاید بگویید بازی یک گل داشته و پر گل نبوده است ولی از لحاظ فنی بازی سطح بالایی بود و دو تیم عملکرد خوبی داشتند. خصوصاً استقلال که بهترین عملکرد ممکن را داشت و توانست نقاط قوت سپاهان را پوشش دهد و اجازه طراحی حمله ندهد و سپاهان موقعیت خطرناکی به آن صورت روی دروازه ایجاد نکرد و فقط فشار آورد و در طراحی موقعیت ناکام بود.

وی افزود:

استقلال یک بازی حساس و حیثیتی و شش امتیازی را برد. این برد ها در سرنوشت قهرمانی تعیین کننده هستند و یک گام بزرگ و مثبت از سوی استقلال به سمت قهرمانی بود. اگر دربی را هم به سلامت از پیش رو بردارند می‌توان صحبت از قهرمانی کرد و برای آن آماده شد.

پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد بلانکو گفت:

اگرچه او زیاد گلزنی نکرده ولی بازیکن پر تلاشی است و فضا سازی و دوندگی خوبی در زمین دارد و من به نظرم عملکرد او خوب بوده است. در کنارش مارشاریپوف هم به نظرم اگر کمی در ترکیب جا بیافتد می‌تواند بیشتر به استقلال کمک کند و بازیکن با کیفیتی است.

نیکبخت در مورد اختلاف خطیر و نکونام هم توضیح داد:

نکونام کار خوبی کرد برای آرامش تیمش فعلاً سکوت کرده است ولی باید هرچه زودتر برای این مشکل راه حل اساسی اندیشیده شود. من به عنوان یک فوتبالی از نکونام و زحماتش در تیم حمایت می کنم و او چیزی جز خوبی برای استقلال نخواسته و برای شخص خودش درخواستی ندارد و باید به خواسته هایش عمل شود چرا که مسئول نتایج تیم است و باید پاسخگوی هواداران میلیونی باشد. به نظرم هرچه سریعتر یک فکری برای این موضوع شود. اگر پیشکسوتان می‌توانند ورود کنند یا اگر شدنی نیست وزیر محترم ورزش وارد شود و به هر شکل ممکن این اختلاف نظر پایان پیدا کند چرا که ادامه آن به ضرر استقلال است و حیف است این تیم خوب حالا که پتانسیل قهرمانی دارد به خاطر چنین مسائلی ضربه بخورد و لطمه ببیند.

وی در پایان گفت:

از هوادارانی که در این سرما به تشویق تیم رفتند هم تشکر می کنم و آنها هم بدون شک در این برد مهم سهیم هستند و از آنها می خواهم استقلال را تنها نگذارند و تا پایان فصل کنار تیم باشند و کمک کنند تا قهرمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *