بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افتخار آفرینی لژیونر کهنه کار فوتبال ایران در اروپا + سند

احسان حاج‌صفی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ یونان

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۰:۲۰
احسان حاج صفی

احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم‌ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از بازیکنان منتخب برای تصاحب بازیکن ماه سوپرلیگ یونان انتخاب شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سوپرلیگ یونان برای احسان حاج صفی در شرایطی مقابل المپیاکوس خاتمه یافت که کاپیتان تیم ملی در ادامه بازی‌های تاثیرگذار خود برای آ ا ک نمایش خوبی داشت تا پس از پایان مسابقات با انتخاب صفحه رسمی سوپرلیگ یونان در میان هفت بازیکنی قرار بگیرد که شانس انتخاب به عنوان بازیکن ماه فوتبال یونان را دارند.
حاج صفی در طول رقابت‌های این فصل سوپرلیگ یونان بیست و هشت بازی انجام داد که آمار او دو گل و دو پاس گل بود و به ویژه در هفته‌های پایانی که ” آ ا ک آتن” برای کسب سهمیه کنفرانس اروپا تلاش می‌کرد، کاپیتان تیم ملی یکی از بازیکنان موثر این تیم بود.
احسان حاج صفی که در پایان فصل از سپاهان جدا شد و بار دیگر تصمیم گرفت لژیونر شود، با پایان فصل پیشنهاداتی جدی از تیم‌های مدعی فوتبال ایران دریافت کرده که البته خودش تاکید دارد که در صورت مناسب بودن شرایط همچنان به فوتبالش در خارج از کشور ادامه دهد.

احسان حاج صفی طی یکماه اخیر با ثبت یک پاس گل و دو گل نقش مهمی در نتایج آ ا ک آتن داشته تا نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن ماه فوتبال یونان شود و با آمادگی به اردوی تیم ملی برای مصاف با کانادا و اکوادور اضافه شود.

 

احسان حاج صفی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *