بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره استقلال به دیدار مقابل سپاهان

محسن گروسی : هر تیمی که از موقعیت ها استفاده کند صاحب ۳ امتیاز خواهد شد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۲
محسن گروسی : هر تیمی که از موقعیت ها استفاده کند صاحب ۳ امتیاز خواهد شد

محسن گروسی پیشکسوت استقلال گفت : دیدار استقلال و سپاهان همیشه جذاب بوده و تماشاگران زیادی را به ورزشگاه کشانده این دیدار می تواند پر برخورد و سرشار از لحظات حساس باشد استقلال برای حفظ صدر می جنگد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن گروسی پیشکسوت استقلال در مورد دیدار دو تیم صاحب نام کشور گفت :

دیدار استقلال و سپاهان همیشه جذاب بوده و تماشاگران زیادی را به ورزشگاه کشانده. این دیدار می تواند پر برخورد و سرشار از لحظات حساس باشد. استقلال برای حفظ صدر می جنگد و سپاهان برای رسیدن به صدر هر دو تیم با تفکر برد هجومی بازی خواهند کرد و هر تیمی که از موقعیت های بدست آمده استفاده کند صاحب ۳ امتیاز خواهد شد.

وی ادامه داد:

آبی ها اگر بدنبال تداوم صدرنشینی هستند باید خونسرد و با آرامش و بدون اشتباه بازی کنند تا بتوانند به خواسته خود برسند. مدافعان دو تیم نقش تعیین کننده ای دارند و یک اشتباه از آنها می تواند ۳ امتیاز را بر باد دهد. هم نکونام و هم مورایس آنالیز خوبی از حریف خواهند داشت تا بتوانند از نقاط ضعف استفاده کرده و تیر خلاص را به حریف شلیک کنند .

وی در خصوص نقش ماشاریپوف در دیدار برابر سپاهان گفت:

ماشاریپوف در اولین بازی توانست استقلال را از شکست نجات دهد او بهتر خواهد شد و با توجه به تجربه بالایی که دارد می تواند عصای دست نکونام باشد. بطور حتم کادر فنی استقلال برروی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده و اعتقاد دارم او می تواند مقابل سپاهان نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد و حتی باز هم برای استقلال گل زنی کند.

گروسی در مورد حساسیت این دیدار و نقش بازیکنان بزرگ دو تیم گفت:

با توجه به شرایط جدول این بازی می تواند با اتفاقات زیادی همراه شود. فشار و استرس در این بازی زیاد خواهد بود و باعث خواهد شد جوان‌ترها زود از کوره در بروند بنابراین نقش بازیکنان بزرگ دوتیم مثل چشمی و حسینی از استقلال و نیازمند و کریمی( در صورت رفع مصدومیت و حضور) از سپاهان می تواند تعیین کننده باشد و آنها نباید اجازه دهند بازی به سمت خشونت برود ، هواداران هم باید فقط تیم خود را تشویق کنند تا به ۳ امتیاز برسند و در مجموع این انتظار می‌رود که بزرگ‌ترهای تیم آرامش را به بازی تزریق کنند تا شاهد یک بازی زیبا و تماشایی از دوتیم باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *