بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بررسی وضعیت اتحاد کلباء تحت هدایت مجیدی

گزارش روزنامه اماراتی البیان درباره وضعیت اتحاد کلباء

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۱
کلباء ؛ گزارش روزنامه اماراتی البیان درباره وضعیت اتحاد کلباء

روزنامه البیان در گزارشی به وضعیت نه چندان مساعد اتحاد کلباء در این فصل پرداخته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اتحاد کلباء وضعیت مساعدی در جدول رده‌بندی ادنوک لیگ ندارد. آنها در پنج بازی اخیر خود در لیگ، فقط دو تساوی به دست آورده‌اند و در سه مسابقه شکست خورده‌اند. کلباء بازی رفت از جام بانک اسلامی ابوظبی را نیز به العین واگذار کرده و تنها پیروزی این تیم در 80 روز گذشته مقابل دیبا الفجیره دسته اولی و در رقابت‌های جام ریاست جمهوری بوده است.

روزنامه البیان در گزارشی به وضعیت کلباء پرداخته و نوشته است که هواداران ببرها نگران وضعیت این تیم و نتایج به دست آمده هستند. در این گزارش آمده است:

هواداران اتحاد کلباء منتظر جلسه هیئت مدیره باشگاه با فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی این تیم هستند تا دلایل افت ببرها در لیگ حرفه‌ای ادنوک را جویا شوند.

این تیم با سیزده امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی لیگ قرار گرفته که وضعیت نامناسبی برای مدیریت باشگاه و هواداران است و افول «ببرها» به سردردی همیشگی برای هیئت مدیریت تبدیل شده است.

به نظر می‌رسد عملکرد این تیم و امتیازات کسب شده در سطح متوسطی باشد، زیرا کلباء تنها 13 امتیاز از 42 امتیاز ممکن را به دست آورده و سه پیروزی مقابل امارات، حتی و عجمان که همگی در جدول رده‌بندی پایین‌تر از ببرها هستند، به دست آمد.

این در حالی است که کلباء برابر العین، النصر، خورفکان و البطائح به تساوی رسید و در هفت بازی مقابل الشارجه، الوصل، شباب الاهلی، الوحده، النصر، الجزیره و بنی یاس شکست خورد. مهاجمان “ببرها” 21 گل به ثمر رساندند و این تیم 27 گل دریافت کرد.

هیئت مدیره باشگاه در حال بررسی دلایل افت و مشکلات این تیم است. به گفته محمد عبيد اليماحی، رئیس هیئت مدیره این باشگاه، آنها می‌خواهند مشکل را حل کنند و با مربی صحبت خواهند کرد تا دلایل نتایج بد را پیدا کنند.

اليماحی درباره احتمالات مربوط برکناری مجیدی تاکید کرد که تمایلی به تصمیم گیری عجولانه ندارد اما در عین حال گفت: مدیریت باشگاه بیکار نخواهد ماند و اگر تصمیماتی برای بازگرداندن تیم به مسیر درست وجود داشته باشد، تصمیماتی را اتخاذ خواهد کرد.

به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی، سرمربی تیم با توجه به نتایج کسب شده، در تیررس قرار گرفته و به دلیل نحوه مدیریت مسابقات، دریافت گل در دقایق پایانی و ناتوانی برای حفظ برتری خود که در بیش از یک مسابقه تکرار شده، به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

سرمربی ایرانی نتوانست سناریوی فصل گذشته را تکرار کند که در آن موفق شد ببرها را برای کسب نتایج خوب هدایت کند. به جای اینکه این تیم به دلیل ثبات فنی عملکرد بهتری در این فصل ارائه دهد، سطحش پایین آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *