بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یک جدال جذاب در دیدار استقلال – سپاهان

جدال صالح حردانی و ابولفضل جلالی با رامین رضاییان و میلاد زکی پور در دیدار استقلال و سپاهان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۵
استقلال ؛ جدال حردانی و ابولفضل جلالی با رضاییان و زکی پور در دیدار استقلال و سپاهان

بازیکنان کناری استقلال و سپاهان در بازی امروز جدال جذابی خواهند داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی استقلال و سپاهان جذابیت‌های زیادی خواهد داشت و علاوه بر حساسیتی که در جدول مسبقات دارد از لحاظ فنی هم می‌تواند لحظات جذابی را رقم بزند.

جناحین دو تیم رقابت حساس و سختی خواهند داشت و 4 بازیکن مدعی تیم ملی رخ در رخ هم قرار خواهند گرفت، صالح حردانی و ابولفضل جلالی در سمت آبی‌پوش و میلاد زکی پور به همراه رامین رضاییان در سوی دیگر میدان حضور دارند.

میل هجومی هر چهار بازیکن باعث می‌شود تا نفوذهای زیادی از جناحین صورت بگیرد و با توجه به توانایی‌های فردی که این بازیکنان دارند دوئل‌های جذابی در سمت راست و چپ زمین شکل خواهد گرفت.

در این مسابقه کار بازیکنان کناری استقلال سخت‌تر خواهد بود، سپاهان علاوه بر دو بازیکن کناری که دارد دو بازیکن هم در پست وینگر بازی می‌کنند و در فاز هجومی و دفاعی برتری عددی بیشتری دارند این در حالی است که حردانی و جلالی باید هم در فاز هجومی و هم در فاز دفاعی حضور داشته باشند.

البته با توجه به حساسیت مسابقه به نظر می‌رسد که استقلال از دو طرف حمله نخواهد کرد و یکی از بازیکنان نزدیک به خط دفاعی باقی خواهد ماند تا با توجه به فرم دفاع 3 نفره ساختار دفاعی این تیم سر و شکل منظمی داشته باشد.

صالح حردانی و ابولفضل جلالی فول بک‌های استقلال در این فصل مجموعا 2 گل و 4 پاس گل ثبت کرده‌اند، رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور هم 3 گل و 3 پاس گل که البته تمام آن سهم رامین رضاییان است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *