بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره استقلال به سرمربی آبی ها

شاهین بیانی : علی خطیر و جواد نکونام اختلافات را کنار بگذارند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۷
شاهین بیانی : علی خطیر و جواد نکونام اختلافات را کنار بگذارند

شاهین بیانی پیشکسوت استقلال گفت : علی خطیر و جواد نکونام باید اختلافات و حاشیه‌ها را کنار بگذارند اگر مساله‌ای وجود دارد باید درون خانواده حل شود نه اینکه به بیرون کشیده شود این دو نفر در استقلال مسئولیت دارند و نباید رفتارهایی از خود نشان دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاهین بیانی پیشکسوت استقلال با اشاره به تساوی آبی‌پوشان برابر ملوان بندرانزلی در هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت:

تساوی مقابل تیمی که در این فصل نتایج بسیار خوبی کسب کرده، چندان بد نیست و کسب یک امتیاز در انزلی، می‌تواند در ادامه فصل به کمک استقلال بیاید.

وی افزود:

خرید رافائل سیلوا یکی از بهترین اقدامات استقلال در نیم فصل دوم بود. این بازیکن برزیلی به خط دفاعی آبی‌پوشان نظم داد و او ثابت کرد که تمرینات خود را در بالاترین سطح ادامه داده تا در اوج قرار داشته باشد.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد مناسب ماشاریپوف ازبکستانی در این دیدار، خاطرنشان کرد:

جلال‌الدین ماشاریپوف همان گمشده استقلال در خط هافبک بود. بازیکنی که یک گل زد و نشان داد چقدر کیفیت فنی بالایی دارد. از این بازیکن به طور حتم در هفته‌های آینده بیشتر خواهید شنید.

بیانی تصریح کرد:

به طور حتم استقلال با تیمی که دارد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر است. مربیان و بازیکنان درجه اولی در این تیم حضور دارند. بهترین هواداران برای استقلال هستند و به طور حتم این گروه متحد می‌تواند در پایان فصل قهرمان ایران شود.

وی در مورد دیدار حساس هفته جاری استقلال برابر سپاهان، تاکید کرد:

بازی با سپاهان از اهمیت زیادی برای استقلال برخوردار بوده و این جدال ۶ امتیازی برای نکونام و تیمش است. اگر استقلال برنده از زمین خارج شود جهش بلندی در صدر جدول خواهد داشت. در تهران و ورزشگاه آزادی، رسیدن به سه امتیاز دور از تصور نیست. در واقع این دیدار، اهمیت زیادی در مسیر قهرمانی دارد.

وی در مورد اختلاف مدیرعامل و سرمربی استقلال نیز، گفت:

علی خطیر و جواد نکونام باید اختلافات و حاشیه‌ها را کنار بگذارند. اگر مساله‌ای وجود دارد باید درون خانواده حل شود نه اینکه به بیرون کشیده شود. این دو نفر در استقلال مسئولیت دارند و نباید رفتارهایی از خود نشان دهند که برای پرافتخارترین تیمم ایران تبعات منفی به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *