بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیونل مسی مانع شکست اینترمیامی شد + عکس

گل تساوی لیونل مسی در ترکیب اینترمیامی به لس آنجلس گلگسی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۹:۴۸
اینترمیامی ؛ گل تساوی لیونل مسی در ترکیب اینترمیامی به لس آنجلس گلگسی

اینترمیامی با درخشش لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، از شکست فرار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینترمیامی صبح امروز به وقت ایران در دومین دیدار در رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبروی لس آنجلس گلکسی به میدان رفت و با نتیجه 1-1 برابر این تیم متوقف شد.

مسی از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشت و این باعث خوشحالی و امیدواری هواداران این تیم بود که می‌توانستند ستاره محبوب‌شان را در ترکیب ببینند.

با این حال، این تیم حریف بود که از همان ابتدا بازی را هجومی شروع کرد و حتی یک پنالتی هم به دست آورد که توسط ریکی پوچ که پیش از این سابقه حضور در بارسلونا را داشت از دست رفت و دروازه‌بان اینترمیامی موفق به مهار آن شد.

اینترمیامی ؛ گل تساوی لیونل مسی در ترکیب اینترمیامی به لس آنجلس گلگسی
اما تلاش آنها بالاخره نتجه داد و در دقیقه 75 بود که این تیم موفق شد گل اول را به ثمر برساند و از یاران مسی پیش بیفتد تا در آستانه کسب یک پیروزی شیرین برابر ستاره‌های اینترمیامی قرار بگیرد.

در دقیقه 88 این بازی خطای مارکی دلاگادو که پیش از این هم کارت زردی را به دلیل اتلاف وقت از داور دریافت کرده بود باعث شد که کارت زرد دوم را دریافت کند و از زمین اخراج شود و مسی هم از 10 نفره شدن حریف نهایت استفاده را کرد و در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده روی پاس جوردی آلبا دروازه حریف را باز کرد.

اینترمیامی ؛ گل تساوی لیونل مسی در ترکیب اینترمیامی به لس آنجلس گلگسی به این ترتیب بود که اینترمیامی از شکست حتمی فرار کرد و با درخشش این ستاره آرژانتینی توانست یک امتیاز از این بازی به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *