بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعلام ترکیب رسمی لیورپول – چلسی ؛ فینال جام اتحادیه + عکس

ترکیب رسمی لیورپول برابر چلسی فینال جام اتحادیه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۴
ترکیب رسمی لیورپول برابر چلسی فینال جام اتحادیه

ترکیب تیم‌های لیورپول و چلسی برای بازی فینال جام اتحادیه اعلام شده‌ است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در بازی فینال جام اتحادیه انگلیس از ساعت 18:30 امشب تیم‌های لیورپول و چلسی به میزبانی ورزشگاه ومبلی به مصاف هم خواهند رفت.

این جدال برای اولین جام ممکن فصل برگزار می‌شود و دو تیم علاقه زیادی دارند تا با کسب آن انگیزه بیشتری برای ادامه فصل داشته باشند.

این جام بدون در نظر گرفتن جایگاه دو تیم به یک اندازه حساس است. چلسی فصل را خوب شروع نکرده و قرار گرفتن در رده دهم نشان می‌دهد که تیم مائوریسیو پوچتینو چه اندازه می‌تواند با جذب این قهرمانی انگیزه بیشتری در ادامه فصل داشته باشد.

از سوی دیگر لیورپولی‌ها که آخرین فصل همکاری با یورگن کلوپ را تجربه می‌کنند تلاش زیادی دارند که این مربی با بیشترین جام ممکن دوران فراموش نشدنی خود در آنفیلد را به پایان برساند.

نکته جالب ترکیب امروز چلسی این است که تیاگو سیلوا حتی روی نیمکت ذخیره‌ها هم حضور ندارد. نکته جالب ترکیب لیورپول هم حضور رایان گراونبرخ (21)، کانر بردلی (20) و هاروی الیوت (20) ساله است تا لیورپول برای اولین بار در تاریخ این باشگاه با 3 بازیکن زیر 21 سال در یک فینال بازی کند.

ترکیب لیورپول:

کایمن کلهر، واتارو اندو، ویرژیل فن دایک، ابراهیما کوناته، لوئیس دیاز، الکسیس مک آلیستر، کودی خاکپو، هری الیوت، اندری رابرتسون، رایان گراونبرخ، کانر بردلی

ترکیب رسمی لیورپول برابر چلسی فینال جام اتحادیه
ترکیب چلسی:

ایوان پتروویچ، مالو گوستو، اکسل دیساسی، لوی کولویل، بن چیلول، مویسس کایسدو، انزو فرناندز، کانر گلگر، کول پالمر، نیکلاس جکسون، رحیم استرلینگ

ترکیب رسمی لیورپول برابر چلسی فینال جام اتحادیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *