بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تکلیف سهمیه های لیگ قهرمانان آسیا چه می شود؟

سهیل مهدی : هنوز مکانیزم حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص نشده است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰
سهمیه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا

رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در مورد تکلیف تیم‌های صعودکننده به لیگ قهرمانان آسیا برای دو فصل آینده به سئوالات پاسخ داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در مورد تکلیف تیم‌های صعودکننده به لیگ قهرمانان آسیا برای دو فصل آینده به سئوالات پاسخ داد.

به گزارش پارس فوتبال، با توجه به برگزار نشدن این فصل از لیگ قهرمانان آسیا تکلیف تیم‌های صعود کننده به این رقابت‌ها در سال ۱۴۰۲ نامشخص است.

همین موضوع باعث شد تا سهیل مهدی در ارتباط تلفنی با برنامه‌ ورزشگاه به ابهامات پاسخ دهد.

رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در این خصوص گفت:

سهمیه‌ها که مشخص نشده و حتی مکانیزم حضور نمایندگان ایران هم مشخص نشده است. کشورهای مختلف تصمیم‌گیری کرده‌اند، خصوصا در غرب آسیا خیلی محقق شده این قضیه. اینکه دو فصل را باید در یک فصل جمع کنیم. قاعدتا نمایندگان زیادی خواهیم داشت و شاید هم تکراری باشد چرا که مثلا نمی‌دانیم نساجی که امسال قهرمان حذفی شده در فصل بعد چه سرنوشتی پیدا می‌کند.

مهدی در خصوص این که چه زمانی تکلیف این سهمیه‌ها مشخش می‌شود گفت:

فدراسیون در نشستی که با کمیته مسابقات خواهد داشت پیش از شروع فصل آینده به تصمیم واحد می‌رسد. به طور مثال فدراسیون عربستان مدعی شده در صورتی که چهار سهمیه داشته باشند دو قهرمان لیگ‌ها مستقیم به مسابقات می‌روند و دو قهرمان حذفی پلی‌آف‌ها را شرکت می‌کنند. اما اینکه حالا برای ما قهرمان کدام جام حذفی پلی‌آف اول را بگیرد و کدام قهرمان پلی‌آف دوم باشد و این که آیا اصلا ما سهمیه‌ی ۲+۲ خواهیم داشت یا جور دیگر، باید مشخص شود تا در ابتدای لیگ جدید تصمیم مشخصی گرفته شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *