بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تنها راه فرار اسطوره بارسلونا از زندان !

احتمال بالای آزاد شدن موقت دنی آلوز با وثیقه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۲۴
آلوز ؛ احتمال بالای آزاد شدن موقت دنی آلوز با وثیقه

با اینکه هنوز زمان زیادی از محکومیت به حبس ۴.۵ سال دنی آلوز نگذشته؛ از هم اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر آزادی احتمالی او شنیده می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اواسط هفته گذشته پس از نزدیک به 14 ماه از زمان متهم شدن دنی آلوز به تجاوز، حکم این مرد برزیلی اعلام و مشخص شد که بر اساس آن او باید حداقل 4 سال و نیم از عمرش را پشت میله‌ها سپری کند. با توجه به حبس یک ساله از زمان متهم شدنش، انتظار می‌رود که آلوز حداقل 3 سال و نیم دیگر را هم در حبس به سر ببرد. با این حال اکنون خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه امکان دارد ستاره برزیلی خیلی زودتر از این‌ها از زندان آزاد شود.

طبق گزارش نشریه وانگاردیای اسپانیا؛ علاوه بر برخورداری از حق اعتراض به حکم نهایی، آلوز 40 ساله به موجب پیروزی در پرونده حقوقی قبلی‌اش می‌تواند راه خروجش از زندان را هموار کند.

پیروزی آلوز در پرونده‌ای که در آن به پرداخت کمیسیون‌های غیرقانونی به یک مدیربرنامه مورد تأیید فیفا متهم شده بود؛ برای او 1.2 میلیون یورو عایدی داشت و اکنون او امیدوار است که بتواند از این رقم قابل توجه به عنوان وثیقه‌‌ای برای آزادی موقتش تا زمان اعلام نتیجه فرجام‌خواهی استفاده کند. حتی بخشی از این پول هم برای ضمانت اینکه او در صورت آزاد موقتش از اسپانیا فرار نخواهد کرد، کافی خواهد بود.

در این میان نکته مهمی که وانگاردیا به آن اشاره کرده این است که تمام هم‌بندان آلوز به این موضوع اشاره داشته‌اند که آلوز در صورت آزادی به قید وثیقه اسپانیا را ترک خواهد کرد و دیگر هرگز به این کشور بازنخواهد گشت و باید دید که آیا این موضوع می‌تواند روی نظر قاضی رسیدگی کننده به پرونده برای صدور یا عدم صدور حکم آزادی ستاره سابق بارسلونا تأثیرگذار باشد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *