بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین اسطوره پرسپولیس به سرمربی سرخ ها

محمدرضا مهدوی : پرسپولیس برای اوسمار‌ ویرا بزرگ است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۵
محمدرضا مهدوی : پرسپولیس برای اوسمار‌ ویرا بزرگ است

محمدرضا مهدوی پیشکسوت پرسپولیس گفت : زمانی که گل‌محمدی مربی پرافتخار پرسپولیس را از تیم‌تان کنار می‌گذارید باید یک مربی بزرگ و اسمی را بیاورید به نظرم پرسپولیس برای اوسمار‌ ویرا بزرگ است و فقط می‌تواند او را بزرگ کند، نه برعکس.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا مهدوی پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت:

بازی جذاب و دلنشینی از هر دو تیم پرسپولیس و تراکتور ندیدیم. اما در مجموع نتیجه‌ای که پرسپولیس گرفت، خیلی کمک کرد تا هجمه‌های حاشیه‌ای که به خاطر عدم حضور یحیی گل‌محمدی وجود داشت از روی کادر فنی و مدیریت باشگاه برداشته شود. هواداران پرسپولیس هم باید از تیم‌شان حمایت کنند، چون هر کسی می‌آید و یک روز می‌رود و فقط اسم پرسپولیس می‌ماند.

وی در مورد کیفیت رقابت‌ها در نیم فصل دوم لیگ برتر عنوان داشت:

مسابقات لیگ برتر ۴۵ روز تعطیل بود و تعداد روز‌هایی که در رقابت‌ها وقفه ایجاد شد، نزدیک به یک پیش فصل بود. به همین دلیل باید دوباره تیم‌ها به اوج آمادگی خودشان بازگردند و نفرات تازه وارد باید با تیم‌ها هماهنگ شوند. باید به همه ۳-۴ هفته فرصت داد تا روند رو به رشد خودشان را آغاز کنند.

کارشناس فوتبال درباره سرمربیگری اوسمار در تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد:

زمانی که گل‌محمدی مربی پرافتخار پرسپولیس را از تیم‌تان کنار می‌گذارید باید یک مربی بزرگ و اسمی را بیاورید. به نظرم پرسپولیس برای اوسمار‌ ویرا بزرگ است و فقط می‌تواند او را بزرگ کند، نه برعکس.

پیشکسوت فوتبال در مورد بازگشت عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس ادامه داد:

آل‌کثیر یک بازیکن خوب است که چندین سال در خدمت پرسپولیس بوده و با جو تیم آشناست که اکثر نفرات تیم با او هماهنگ هستند. عیسی پیش از این نیز در پرسپولیس بسیار خوب جواب داده بود و مطمئناً باز هم در این دوره هم حرف اول و آخر در خط حمله را خواهد زد.

مهدوی درباره جدایی شهاب زاهدی از پرسپولیس گفت:

هر فوتبالیسی یک خصوصیات اخلاقی دارد که باید خودش را با شرایط تیم وفق بدهد. زاهدی بازیکن خوبی است و این فصل به تاکتیک پرسپولیس نخورد و شاید در تیم‌های دیگر جواب بدهد.

وی با اشاره به اینکه نباید کار برای تیم‌های بزرگ ایران به اینجا برسد که هنوز دنبال مجوز حرفه‌ای باشند، تصریح کرد:

خیلی عجیب است که چرا پرسپولیس نباید مجوز حرفه‌ای داشته باشد، در صورتی که هواداران بی‌شماری دارد و مگر می‌شود این تیم بزرگ نتواند مجوز حرفه‌ای آسیا را دریافت کند. وقتی وارد فوتبال ایران می‌شویم، می‌بینیم یک سری مواردی وجود دارد که در هیچ کجای دنیا تا ۵۰ سال دیگر هم وجود نخواهد داشت، اما در ایران همیشه تکرار می‌شود. پرسپولیس یک تیم پرطرفدار، قدمت‌دار و بزرگ در آسیاست که هر ساله باید به دنبال مجوز حرفه‌ای خود باشد. چنین چیزی فقط در فوتبال دنیا در ایران رخ می‌دهد.

کارشناس فوتبال درباره دیدار پرسپولیس با ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر، خاطرنشان کرد:

به طور کلی تمام بازی‌ها همیشه سخت است، اما رقابت‌ها این هفته برای تیم‌های پرسپولیس و استقلال حساس‌تر خواهد بود. پرسپولیس در غیاب بیرانوند با ذوب‌آهن در اصفهان دیدار خواهد کرد که این فصل با مدیرعاملی نیما نکیسا نتایج خوبی به دست آورده‌اند. امیدوارم هر دو تیم فوتبال قشنگی را به نمایش بگذارند و در نهایت با پیروزی پرسپولیس خاتمه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *