بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب اسطوره استقلال به دیدار مقابل ملوان

محمد نوری : دیدار استقلال و ملوان بوی قهرمانی می داد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۱
محمد نوری : دیدار استقلال و ملوان بوی قهرمانی می داد

محمد نوری پیشکسوت استقلال گفت : بازی که استقلال مقابل ملوان انجام داد، همه ما و هوادارانش را امیدوار کرد که می‌تواند قهرمان شود و به اصطلاح بوی قهرمانی می‌داد هیچ تیمی در مستطیل سبز و از نظر فنی حریف استقلال نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوری پیشکسوت استقلال درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان بندرانزلی در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت:

بازی در زمین بارانی و خیس انزلی برای هر تیمی سخت است، ملوان به این شرایط آب و هوایی عادت دارد و آنجا یقه همه تیم‌ها را گرفته است. اما با این حال استقلال برابر ملوان خیلی عالی بازی کرد و می‌توانست برنده بازی باشد. البته ملوان، این فصل نتایج خوبی به دست آورده و جایگاه بسیار مناسبی در جدول لیگ برتر دارد، اما این تیم قدرتمند اصلاً فکر نمی‌کرد استقلال در انزلی این‌قدر خوب بازی کند.

وی با اشاره به اینکه امسال همه برای استقلال حاشیه درست می‌کنند، اما تیم بهترین نتایج را می‌گیرد، تصریح کرد:

بازی که استقلال مقابل ملوان انجام داد، همه ما و هوادارانش را امیدوار کرد که می‌تواند قهرمان شود و به اصطلاح بوی قهرمانی می‌داد. هیچ تیمی در مستطیل سبز و از نظر فنی حریف استقلال نیست، اما برخی‌ها می‌خواهند تمرکز تیم و بازیکنان را خراب کنند تا از ریل موفقیت و سربلندی خارج شود. ولی استقلال همچنان هم خوب بازی می‌کند و هم نتیجه عالی را به دست می‌آورد.

کارشناس فوتبال در مورد پیوستن ماشاریپوف به استقلال عنوان کرد:

ماشاریپوف در تیم ملی ازبکستان و در باشگاه‌هایی که حضور داشته عملکرد بسیار قابل توجهی داشته و خرید خوبی برای استقلال بود. او در نخستین بازی‌اش برای استقلال یک گل حرفه‌ای هم زد تا نشان دهد چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد. قطعاً ماشاریپوف هر چه بیشتر با نفرات تیم هماهنگ شود، عملکردش در هفته‌های آینده بهتر هم خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد بلانکو در دیدارهای اخیر تیم فوتبال استقلال گفت:

بلانکو بازیکن باهوش، زحمت‌کش و حرفه‌ای است که به خوبی در فضا‌ها قرار می‌گیرد و بازی‌سازی می‌کند که باعث می‌شود مدافعان حریف اذیت شوند. باید هافبک‌های استقلال برای او بهتر موقعیت‌سازی کنند تا بتواند در محوطه جریمه تأثیرگذارتر باشد.

نوری در مورد بازی هفته آینده استقلال با سپاهان و هفته بیستم با پرسپولیس خاطرنشان کرد:

قطعاً همه بازی‌های لیگ برتر سخت است و تیم‌ها در نیم فصل دوم سعی دارند با کسب بیشترین امتیاز به رده پایین‌تر نروند. رقابت‌های هفته هجدهم و هفته بیستم مقابل سپاهان و پرسپولیس در ادامه روند رو به رشد استقلال خیلی تأثیر دارد، پس باید اعضای کادر فنی و بازیکنان بیشتر از قبل خود را آماده این رقابت‌های سخت کنند. اگر استقلال بتواند در این دو هفته به ترتیب سپاهان و پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد، شانس خودش را برای قهرمانی بیشتر خواهد کرد و ۱۰۰ درصد قهرمان لیگ‌ برتر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *