بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره پرسپولیس به محرومیت علیرضا بیرانوند

محمد برزگر : امیدوارم امیررضا رفیعی دروازه بان پرسپولیس آماده حضور در دیدار رسمی باشد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۲
محمد برزگر : امیدوارم دروازه بان پرسپولیس آماده حضور در دیدار رسمی باشد

محمد برزگر پیشکسوت پرسپولیس  گفت : مدیریت باشگاه باید فکر این روزها را می‌کرد تا کسی استرس پست خیلی مهم دروازه بانی را نداشته باشد امیدوار هستم گلر جوان این تیم با علیرضا بیرانوند اینقدر تمرین کرده باشد که آماده حضور ناگهانی در یک دیدار رسمی لیگ برتری شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد برزگر پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به برد سرخپوشان مقابل تراکتور تبریز گفت:

بازی خیلی خوبی از سوی بازیکنان شاهد بودیم تقریبا مالکیت توپ به طور کامل در اختیار آنها بود. موقعیت‌های خوبی را هم به دست آوردند اما فکر می‌کنم کمی اعتماد به نفس شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس کم بود که نتوانست در نیمه اول گلزنی کند.

وی با اشاره به تعویض‌های مناسب اوسمار ویه را در بین دو نیمه تاکید کرد و گفت:

عطش پرسپولیس برای بردن محسوس بود. آنها خیلی خوب توپ را به گردش در می‌آوردند و مزد خود را با دو گل متوالی گرفتند. عیسی آل کثیر با گلزنی اش نوعی دلجویی هم از هواداران پرسپولیس بابت رفت و آمد به این تیم کرد حالا آرامش بیشتری در او و سایر بازیکنان خواهد بود تا بتوانند بار دیگر به بردهای متوالی برسند و خود را به صدر جدول نزدیک کنند.

‌پیشکسوت پرسپولیس درباره دفاع پرتعداد پرسپولیس در دقیقه‌های پایانی این دیدار تاکید و تصریح کرد:

وقتی سه امتیاز در مشت شماست قطعا آن را محکم نگه می‌دارید. نکته قابل بررسی و تحلیل برای کادر فنی این تیم باید ترس بازیکنان از باختن باشد. اینکه دفاع یک تیم پرتعداد می‌شود ایرادی نیست اما اگر دچار اشتباه فردی و دریبل خوردن می‌شوند نشانه‌های روحی و فنی دارد که قابل بررسی است.

برزگر درباره تقویم فشرده رقابت‌های لیگ برتر در اسفند ماه تصریح کرد:

فکر می‌کنم تیم‌ها در دور رفت خیلی استراحت داشتند و حالا باید شرایطی قرار بگیرند که هیچ وقت تجربه نداشتند. برای یک فوتبالیست بازی کردن بهتر از تعطیلات طولانی است. فکر می‌کنم جذابیت‌های زیادی هم شاهد باشیم که در بازی‌های اسفند ماه رقم می‌خورد.

وی درباره عدم حضور علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در دیدار بعدی این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد:

مدیریت باشگاه باید فکر این روزها را می‌کرد تا کسی استرس پست خیلی مهم دروازه بانی را نداشته باشد. امیدوار هستم گلر جوان این تیم با علیرضا بیرانوند اینقدر تمرین کرده باشد که آماده حضور ناگهانی در یک دیدار رسمی لیگ برتری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *