بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت اسطوره محبوب هواداران پرسپولیس از سرمربی سرخ ها

مرتضی کرمانی‌مقدم : اوسمار ویرا با سیستم یحیی گل محمدی در پرسپولیس پیش می‌ رود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۰
مرتضی کرمانی‌مقدم : اوسمار با سیستم یحیی گل محمدی جلو می رود

مرتضی کرمانی‌مقدم پیشکسوت پرسپولیس گفت : اگر مربی باهوش باشد به ترکیب برنده دست نمی‌زند، اوسمار با یحیی کار کرده و نسبت به فوتبال ایران و نفرات تیم شناخت کافی دارد بر همین اساس سرمربی جدید پرسپولیس کار عاقلانه‌ای انجام داد و با همان شکل و سیستم قبلی جلو می‌رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی کرمانی‌مقدم پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت:

جای یحیی گل‌محمدی را در تیم خالی می‌بینم اگر یحیی بود خیلی بهتر می‌شد، اما تصمیم گرفت بابت برخی موضوعات از پرسپولیس برود. با این حال پرسپولیس با سرمربیگری اوسمار در ۲ بازی آلومینیوم و تراکتور خوب بود و تیم توانست فرصت‌های گل زیادی خلق کند، اما بازیکنان در ضربات آخر نتوانستند موقعیت‌های خودشان را تبدیل به گل کنند.

وی در مورد نخستین شکست اوسمار مقابل آلومینیوم عنوان کرد:

پرسپولیس حقش باخت نبود، چون موقعیت‌های خوب گلزنی زیادی داشت. اوسمار کماکان با سیستم گل‌محمدی پیش می‌رود و ترکیب قبلی تیم را در دیدار با آلومینیوم گذاشته بود.

کارشناس فوتبال اضافه کرد:

اگر مربی باهوش باشد به ترکیب برنده دست نمی‌زند، اوسمار با یحیی کار کرده و نسبت به فوتبال ایران و نفرات تیم شناخت کافی دارد. بر همین اساس سرمربی جدید پرسپولیس کار عاقلانه‌ای انجام داد و با همان شکل و سیستم قبلی جلو می‌رود.

مهاجم پیشین تیم ملی درباره بازگشت آل‌کثیر به پرسپولیس گفت:

برگشتن عیسی، خیلی به پرسپولیس کمک کرد و خط حمله را قوی‌تر کرد. اکر یک فوروارد در خط حمله رقیب نداشته باشد، برای گل زدن تمام توانش را نمی‌گذارد، اما وقتی یک یا چند مهاجم روی نیمکت حضور داشته باشند، فورواردها هر چه دارند را برای فیکس بودن و گلزنی می‌گذارند. به خاطر همین مهاجم برای اینکه نیمکت نشین نشود رقابت سالم و رو به پیشرفتی را در تیم خواهد داشت.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در مورد آخرین وضعیت این تیم گفت:

سپیدرود در لیگ دسته دوم به همراه تیم بهمن در صدر جدول قرار دارد و خداراشکر شرایط تیم‌مان خوب است. نیم فصل دوم بازی‌ها سخت و حساس‌تر می‌شود و باید برای صعود به لیگ یک کمترین اشتباه را داشته باشیم. چند بازیکن خوب هم گرفتیم و تیم‌مان تکمیل شود. به امید خدا تلاش می‌کنیم تیم با قدمت سپیدرود را به لیگ یک بیاوریم و دوباره به لیگ برتر بازگردانیم.

کرمانی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد:

یوسفی مالک باشگاه سپیدرود، فردی ورزشی، شناخته شده و بسیار جوان است که بیشتر بدهی‌های ۷ – ۸ سال پیش باشگاه را پرداخت و پنجره تیم را باز کرده است. فکر می‌کنم خیلی شجاعت می‌خواهد در این دوره و زمانه با این وضعیت، کسی برای ورزش یک شهر پول خرج کند. چون تیم سپیدرود خصوصی است، باید مسئولان شهر این تیم را بیشتر حمایت کنند تا در سال‌های آینده یک تیم لیگ برتری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *