بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره لیورپول بهترین گزینه جانشینی امباپه در پاری سن ژرمن

محمد صلاح ستاره لیورپول بهترین جایگزین برای امباپه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۶:۲۰
امباپه ؛ محمد صلاح ستاره لیورپول بهترین جایگزین برای امباپه

رسانه فرانسوی لوپاریزین تلاش کرده تا جزییات برنامه پاری سن ژرمن را برای پیدا کردن بازیکن جایگزین کیلیان امباپه کشف کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد امباپه با سن ژرمن در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و بنا به بسیاری از گزارش‌ها او با پاری سن ژرمن تمدید نکرده، و در عوض با رئال مادرید مذاکرات جدی ای داشته است که احتمالا به زودی منجر به عقد قرارداد خواهد شد.

روزنامه لوپاریزین در گزارش امروز خود این سوال را مطرح کرد که چه کسی جایگزین امباپه به عنوان ستاره اول تیم می‌شود؟ این نشریه تایید کرد که وارن زئیر امری، هافبک آینده‌دار پاریسی، تبدیل به مهره‌ای اصلی شده و موردعلاقه هواداران است، زیرا او بازیکنی برجسته، جوان و عضوی جوان از باشگاه است: “زئیر امری نمایانگر چشم‌انداز جدید پروژه پاریس است که بر اساس یک تیم جوان بدون ستاره‌های برجسته و با میل به توسعه از عناصر محلی ساخته شده است. زئیر امری می‌تواند در آینده پس از مارکینیوش کاپیتانی تیم را بر عهده بگیرد، اما او ابتدا باید ارزش بازاریابی خود را برای تیم ثابت کند.”

لو پاریزین همچنین عثمان دمبله را به عنوان یک ستون اصلی برای آینده تیم عنوان کرده است. او از محبوبیت خوبی در خارج از زمین و بین هواداران برخوردار است، اما ستاره سابق بارسلونا فاقد شخصیت رهبری است. این نشریه اظهار داشت:

“دمبله همه چیز برای تجسم آینده پاریس دارد، اما او هنوز آن کاریزمای جهانی که امباپه از آن برخوردار است را ندارد.”

این روزنامه همچنین توضیح داد که در میان چاره‌اندیشی‌ها، انعقاد یک قرارداد سنگین دیگر مانند انتقال ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، هم امکان‌پذیر است اما مهاجم نیجریه‌ای شخصیتی ندارد که به تنهایی هدایتگر پاریسی‌ها باشد.

و در آخر به تحلیل این روزنامه، محمد صلاح گزینه‌ای است که تمام خواسته‌های پاریس رابرآورده می‌کند:

“در مورد محمد صلاح، او تمام خلأهایی را که مدیران پاریسی به دنبال رفع آن هستند را پر می‌کند. به دلایل مختلف، از جمله اینکه او مشهورترین بازیکن عرب و از جایگاه بین المللی خاصی برخوردار است، که معیاری کاملاً متناسب با هویت این باشگاه با ریاست قطری و حتی فضای شهر پاریس است. صلاح در تئوری عالی است و حمایت یکپارچه از سوی مدیریت پاریس را به دست خواهد آورد تا بدون کیلیان امباپه ستاره مطلق تیم باشد. تنها سن او ممکن است کمی دست و دل مدیران باشگاه را بلرزاند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *