بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حکم نهایی دنی آلوز در پرونده تجاوز اعلام شد !

چهار سال و نیم زندان برای دنی آلوز به دلیل تجاوز

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۵
آلوز ؛ چهار سال و نیم زندان برای دنی آلوز به دلیل تجاوز

دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، به اتهام تجاوز امروز به چهار سال و نیم زندان محکوم شد و با وجود دفاعیاتی که داشت در نهایت تبرئه نشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو هفته پیش آخرین جلسه دادگاه دنی آلوز به اتهام تجاوز برگزار شد. ستاره برزیلی متهم است در ژانویه سال گذشته به یک زن در باشگاهی شبانه در بارسلونا تجاوز کرده و به این اتهام 13 ماه است که زندانی شده اما او خودش اصرار بر بی گناهی داشت.

سه جلسه دادگاه برگزار شد و دو طرف اظهارات خود را مطرح کردند. وکیل آلوز درخواست آزادی موقت او را داده بود که به دلیل ترس از فرار او در نهایت قاضی مخالفت کرد.

طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی، قرار بود امروز حکم نهایی اعلام شود و مشخص می‌شود آلوز محکوم شده یا خیر.

این حکم دقایقی پیش اعلام شد و بر این اساس ستاره برزیلی به اتهام تجاوز محکوم شد و باید چهار سال و نیم حبس را پشت سر بگذارد. او مبلغ 150 هزار یورو نیز باید غرامت بپردازد. آلوز امید داشت بتواند در دادگاه و با دفاعیات خود تبرئه شود اما این اتفاق رخ نداد تا بیش از گذشته افسرده شود. در هفته‌های اخیر شایعاتی در مورد احتمال خودکشی او نیز منتشر شده بود و به همین دلیل تحت مراقبت دائمی قرار دارد.

شب کابوس‌وار

این اتفاق در کلوپ شبانه ساتون در بارسلونا، در شب 31 دسامبر 2022 رخ داد. دنی آلوز در 20 ژانویه 2023 وارد زندان شد، بنابراین او کمی بیش از یک سال در زندان بوده است. این فوتبالیست داستان اولیه خود را چندین بار تغییر داد و همیشه گفته است که رابطه او با شاکی توافقی بوده است. شاکی نیز به نوبه خود، همواره به اظهارات خود ادامه داد و اصرار داشت که تجاوز رخ داده و هیچ چیز توافقی و با رضایت او نبود.

حکم نهایی
بر اساس ماده 179 قانون مجازات، این برزیلی با خطر حداکثر 12 سال زندان مواجه بود. محکومیت به اتهام تجاوز در اسپانیا بین چهار تا 12 سال زندان دارد و به نظر می‌رسد سبک‌ترین حکم برای ستاره برزیلی صادر شده و او که 13 ماه حبس بوده، حالا سه سال و پنج ماه دیگر زندانی خواهد بود.

این حکم اما به پرونده دنی آلوز پایان نمی‌دهد. پس از رأی دادگاه بارسلونا، دفاعیات فوتبالیست برزیلی همچنان می‌تواند به دادگاه عالی کاتالونیا و متعاقبا و در صورت نامطلوب ماندن حکم، به دادگاه عالی برسد. آزادی موقت، تاکنون، به طور سیستماتیک توسط دادگاه به دلیل خطر بالای فرار بازیکن رد شده است و باید دید درخواست فرجام آلوز چگونه پیش خواهد رفت و او می‌تواند زودتر آزاد شود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *