بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مورایس وسوسه حضور در لیگ عربستان را دارد

مورایس سرمربی سپاهان : می‌دانم که سطح کیفی لازم برای مربیگری در عربستان را دارم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۸
سپاهان ؛ مورایس : می‌دانم که سطح کیفی لازم برای مربیگری در عربستان را دارم

سرمربی سپاهان می‌گوید که الهلال به دلیل بازیکنانی که در اختیار دارد، با یا بدون مربی نیز می‌تواند مقابل حریفان خود به پیروزی برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سپاهان امشب مأموریت سختی در کینگدام آرنا دارد. زردپوشان اصفهانی در تلاش هستند تا بتوانند شکست سه بر یک در بازی رفت را جبران کنند که البته برای این منظور کار سختی در پیش خواهند داشت.

ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان که در دو دوره مختلف و کوتاه هدایت الشباب را برعهده داشت و مدت زمان کوتاهی نیز روی نیمکت الهلال نشست و توانست با هر دو تیم به عنوان قهرمانی لیگ و سوپرجام عربستان دست پیدا کند، مقابل دوربین برنامه “فی المرمة” شبکه تلویزیونی العربیة نشست.

مورایس در گفت‌وگویی که با خبرنگار این شبکه داشت، پیرامون مسائل مختلف از جمله رؤیای بازگشت به عربستان و مربیگری در این کشور پرداخت. او تیم کنونی الهلال را به دوران دستیاری خود در رئال مادرید تشبیه کرد و افزود: کیفیت بازیکنان الهلال باعث قهرمانی آنها خواهد شد و فرقی ندارد کسی هست که آنها را مربیگری کند یا نه.

مورایس در این گفت‌وگو و درخصوص دیدار حساس امشب گفت:

بازی مقابل الهلال آسان نیست، فکر می‌کنم بازی بزرگی خواهد بود. در نهایت باید فوتبال را وسیله‌ای برای لذت بردن و سرگرمی افرادی که این ورزش را دوست دارند، در نظر بگیریم. در لیگ قهرمانان آسیا باید فقط به نتیجه فکر نکنیم، بلکه باید به فوتبالدوستان هم فکر کنیم.

او درخصوص شکست تیمش در بازی رفت نیز توضیح داد:

نمی‌خواهم برای توجیه شکست بهانه بیاورم، اما بازی با ده بازیکن در بازی رفت روی عملکرد ما تأثیر گذاشت، به‌ویژه مقابل یک حریف قدرتمند مانند الهلال. اما با وجود آن معتقدم می‌توانستیم سطح بهتری ارائه کنیم.

مورایس درخصوص صحنه اخراج دانشگر گفت:

وقتی لحظه اخراج را می‌بینید ممکن است برخوردی به نظر بیاید که مستحق دریافت کارت قرمز باشد اما قصدی برای این مداخله از سوی بازیکن ما نبود.

وی درباره حضور در کینگدام آرنا نیز گفت:

اولین بار است که در ورزشگاه جدید حضور خواهم داشت، به خوبی جو هواداران الهلال را می‌شناسم و آنها به خوبی می‌دانند که من آنها را دوست دارم، بنابراین برای این رویارویی هیجان‌زده هستم زیرا معتقدم بازی عالی خواهد شد.

سرمربی سابق الهلال درباره قدرت فعلی این تیم افزود:

پیدا کردن نقاط ضعف در الهلال سخت است، این تیم در همه زمینه‌ها قوی است و بازیکنان فوق العاده‌ای دارد. زمانی که در رئال مادرید به عنوان دستیار کار می‌کردم، روی نیمکت می‌نشستم و انتظار داشتم تا آخرین ثانیه نتیجه تغییر کند. این به خاطر ارزش فنی بازیکنان بود که در اختیار داشتیم، چیزی که فکر می‌کنم مربی الهلال نیز اکنون آن را احساس می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه لیگ عربستان در مقایسه با گذشته از سوی علاقه‌مندان به فوتبال با دقت بیشتری پیگیری می‌شود، گفت:

همه در دنیا نام‌های بزرگ را می‌بینند. به عنوان مثال، کسانی هستند که به کریستیانو رونالدو اهمیت می‌دهند، زیرا او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و همچنین بنزما، فابینیو، کانته و یا میتروویچ، ساویچ و کولیبالی نیز اینجا هستند.

سرمربی سپاهان ادامه داد:

جمله‌ای از مورینیو را به خاطر دارم که می‌گوید بازیکنانی هستند که چه مربی حضور داشته باشد و چه نباشد می‌توانند در یک سطح خوب بازی کنند. به نظر من الهلال چه با مربی چه بدون مربی به دلیل کیفیت بازیکنانی که دارد می‌تواند به پیروزی برسد.

مورایس در پایان اعلام کرد که از بازگشت به عربستان بدش نمی‌آمد. او گفت:

آخرین عنوان قهرمانی که الشباب به دست آورد، 10 سال پیش و با مربیگری من بود. من ارزش خود را به عنوان مربی می‌دانم و می‌دانم که سطح کیفی لازم برای مربیگری در عربستان را دارم و اگر پیشنهاداتی به من ارائه شود، برای بررسی آن آماده هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *