بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش یورگن کلوپ به برد شیرین برابر لوتون

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول : شرایط تیمی ما فعلا خوبی نیست

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۰
لیورپول ؛ یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول : شرایط تیمی ما فعلا خوبی نیست

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از پیروزی تیمش برابر لوتون بسیار راضی و خوشحال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف لوتون رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی برسد.

آنها در ابتدا با یک از حریف عقب افتادند، اما توانستند شرایط را در نیمه دوم به صورت کلی تغییر دهند و از فرصت‌ها استفاده کردند تا چهار بار دروازه حریف را باز کنند و سه امتیاز مهم را که جایگاهشان را در صدر جدول تثبیت کرد به دست آورند.

کلوپ پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:

«من به بازیکنانم قول داده بودم که دیگر از بازی برابر بارسلونا به عنوان مثال استفاده نکنم. اما امروز دوباره آن را استفاده می‌کنم و قولی که به آنها داده بودم را به این شکل خواهم شکست.

فقط به این خاطر که شرایط پیش از بازی خیلی مشابه آن دیدار بود. بسیاری از بازیکنان ما مصدوم و غایب بودند. تیمی که آن شب برابر بارسلونا بازی کرد طوری بود که می‌شد گفت چه کسی نبوده است؟ و این اتفاق هم رخ داد.

من دوست دارم ما این واقعیت که جای بازیکنی در ترکیب تیم خالی است را نادیده بگیریم. این کار سختی است چون همه می‌دانند که ما چندین و چند بازیکن را امشب در اختیار نداشتیم و من چند دقیقه زمان لازم دارم تا این روند را به صورت کامل درک کنم. لوتون امشب بارسلونای بازیکنان ما بود.

من بین دو نیمه توصیه تاکیتیکی خاصی نکردم. نیازی به این کار نبود. به بازیکنانم گفتم که گلی که خوردند را فراموش کنند. به آنها گفتم از صورتشان مشخص است که شرایط خوبی ندارند و این احساس به هواداران هم منتقل شده بود. این چیزی بود که سعی کردم حل کنم.

شرایط تیمی ما فعلا خوبی نیست. دیدارهای خیلی مهمی در راه است و ما مصدومان بسایری داریم و باید روز به روز پیش برویم و ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. من در حال حاضر نمی‌توانم چیزی از بازیکنان بگویم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *