بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

داور نباید به بیرانوند کارت زرد می داد ؛ افشاگری پس از محرومیت تلخ + سند

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس : علیرضا بیرانوند با یک دفعه خوابیدن، آن هم اگر هدفش وقت تلف کردن باشد، نباید کارت زرد می گرفت

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۱:۴۲


افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت : علیرضا بیرانوند با یک دفعه خوابیدن، آن هم اگر هدفش وقت تلف کردن باشد، نباید کارت زرد می گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

افشین پیروانی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور در خصوص اخراج خود را اظهار داشت:

تیم ما خوب بازی کرد و حقش پیروزی بود. نیمه اول هم موقعیت‌های زیادی داشتیم. 40 سال است در فوتبال هستم و اولین کارت قرمزم را گرفتم. چه زمان بازیگری، چه مربیگری، سرمربیگری و چه مدیریت. امشب روز خاصی برایم بود.

وی ادامه داد:

من هم اگر حرفی زدم،‌ محترمانه گفتم. علیرضا بیرانوند با یک دفعه خوابیدن، آن هم اگر هدفش وقت تلف کردن باشد، نباید کارت زرد می گرفت و سخت‌گیرانه بود. اکثر دروازه‌بانان تیم‌های مقابل ما چنین رفتاری انجام می‌دهند. با این حال داوران خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد:

ما محترمانه با داور حرف زدیم و بحث خاصی نبود فقط من دوست نداشتم که علیرضا بیرانوند که بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ماست، اخراج بشود و در بازی بعدی حضور نداشته باشد.

پیروانی اظهار داشت:‌

باشگاه پرسپولیس متاسفانه مشکل مالی دارد و دریافتی ما 30 درصد است. همه زحمت می‌کشند و به بچه‌ها و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم. از هواداران می‌خواهم حمایت کنند تا به هدفمان یعنی قهرمانی برسیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص گلزنی آل کثیر نیز اظهار داشت:

عیسی بعد از مدت‌ها بازی کرد و روز خوبش بود و به او خسته نباشید می‌گویم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *