بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش علی علیپور پس از گلزنی برای ژیل ویسنته

علی علیپور : همه از گلزنی من خوشحال شدند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۶
علیپور : همه از گلزنی من خوشحال شدند

علی علیپور می‌گوید نمی‌دانست چطور بعد از گلزنی خود خوشحالی کند اما هم‌بازیانش برای او سنگ تمام گذاشتند‌.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی علیپور، آقای گل سابق پرسپولیس که برترین گلزن سرخ‌های تهرانی در لیگ برتر است و آماری تاریخی در پرسپولیس دارد برای ادامه ماجراجویی خود راهی فوتبال پرتغال شد اما بعد از پایان کارش در ماریتیمو و حضور در باشگاه ژیل ویسنته با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد و بیش از ۹ ماه درگیر آن بود.

علیپور بعد از یک سال و یک ماه و سه روز موفق شد دوباره برابر ویتوریا گیمارش گل بزند و شادی عجیب و غریب همبازیان و اعضای تیمش بعد از گلزنی او، آقای گل سابق ایران را احساساتی کرد. همین اتفاق و گلزنی دوباره او پس از ماه‌های سختی که سپری کرده بهانه‌ای برای یک مصاحبه با او شد.

علیپور بعد از بازگشت دوباره و گلزنی برای ژیل ویسنته گفت:

واقعیت اینکه همه مربیان ،بازیکنان و پزشکان و حتی مدیر ورزشی تیم در شرایطی که من مصدوم بودم از اوضاعم خبر داشتند و می‌دانستند چه چیزی را تحمل می‌کنم تا زودتر بتوانم به تمرینات و مسابقات تیم برگردم و برایشان خیلی تعجب برانگیز بود که من اینطوری تلاش می‌کنم.

مهاجم شماره 9 ژیل ویسنته ادامه داد:

آنها شور و اشتیاق من را می‌دیدند که می‌خواهم دوباره برگردم و گل بزنم و البته اینکه با خودم کمی کلنجار می‌روم تا بعد از این مدت طولانی پایم به گلزنی باز شود. انگار یک جورهایی همه دوست داشتند که زودتر این اتفاق بیافتد و به همین خاطر بود که بعد از گل من تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان نیمکت نشین هم آمدند سمت من. همه آنها به من لطف داشتند و دمشان هم گرم. من از ته دل واقعا حس کردم که خوشحال شدند و بعد از بازی هم خیلی از بازیکنان و مربیان به زبان انگلیسی گفتند سزاوارش هستی و باید با هم ادامه بدهیم و رو به جلو بروی تا اتفاقات بهتری برایت بیافتد.

علیپور در مورد انگیزه خود گفت:

همه چیز خیلی خوب بود ضمن اینکه این اتفاق مقابل مربی سابق خودم در ماریتیمو هم بود و آن هم یک انگیزه خاصی به من اضافه کرد. اگر به جدول هم دقت کرده باشید از تیم رده هجدهم تا هشتم جدول شش تا هفت امتیاز بیشتر اختلاف نداریم. قبل از این بازی ما 22 و حریف 21 امتیازی بود. با این برد ما 25 امتیازی شدیم و به رده دهم صعود کردیم و هفته بعد هم که مقابل پورتو بازی خواهیم داشت.

این لژیونر آرام و سر به زیر بار دیگر به روزهای سختش اشاره کرد و گفت:

بعد از آن شرایط سخت واقعا یک حس خوبی برای من در بازی دیروز به وجود آمد. دو دقیقه از وقت‌های اضافه مانده بود و حریف هم فشار می‌آورد. واقعیت اینکه آنها یکی دو موقعیت گل هم داشتند اما بالاخره آن اتفاق افتاد و گل من مهر صددرصدی روی پیروزی مان بود و تمام این خوشحالی‌ها هیجان بسیار بالایی برایم داشت.

علیپور ادامه داد:

خودم قبل از بازی به این فکر می‌کردم که اگر گل زدم چطوری خوشحالی کنم اما بعد از گل آنقدر هیجانی شدم که هیچ چیز به ذهنم نمی‌رسید. اصلا انتظار چنین استقبالی از تمام ارکان تیم را نداشتم. واقعا دم‌شان گرم. آنها همه شرایط سخت من قبل از این گل را دیده و حس کرده بودند. بخش رسانه‌ای باشگاه‌مان هم به من پیام داد و گفت افرادی که در باشگاه هستند و بازیکان خیلی دوستت دارند و ما خیلی بیشتر از خودت خوشحال شدیم که این برای من خیلی جالب و دلچسب بود.

شماره 70 سابق سرخ‌ها در پایان گفت:

امیدوارم با قدرت ادامه بدهم و بیشتر از این روی فرم بیایم و اتفاقات خوب بیشتری برایم رقم بخورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *