بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی انگلیس مهره محبوبش را دعوت نمی کند !

ساوتگیت فیلیپس را به تیم ملی انگلیس دعوت نمی کند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۶:۲۹
انگلیس ؛ ساوتگیت فیلیپس را به تیم ملی انگلیس دعوت نمی کند

با فرم نگران‌کننده کالوین فیلیپس، گرت ساوتگیت سه هافبک را برای جایگزینی او در نظر گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فیفا دی آینده و بازی‌های دوستانه انگلیس برابر برزیل و بلژیک، آخرین فرصت‌ ساوتگیت برای پیدا کردن ترکیب اصلی تیمش برای یورو ۲۰۲۴ است.

سرمربی تیم ملی، کوبی ماینو از منچستر یونایتد، جیمز گارنر از اورتون و هریسون رید از فولام را برای جایگزینی کالوین فیلیپس در نظر دارد. علاوه‌بر این‌ها او نیم‌نگاهی هم به جیمز وارد-پروس از وستهم دارد.

ساوتگیت علی‌رغم نیمکت‌نشینی فیلیپس در منچستر سیتی در تمام فصل به او ایمان داشته است و این بازیکن ۲۸ ساله همچنان بخش مهمی از برنامه‌های سرمربی بوده است، اما عملکرد او از زمان پیوستن قرضی به وستهم در ماه گذشته باعث نگرانی سرمربی تیم ملی شده است.

او در اولین بازی‌اش در وستهم مرتکب اشتباه بزرگی شد که منجر به گل برای حریف شد. فیلیپس در بازی بعد برابر منچستر یونایتد بر روی نیمکت نشست و پس از حضور در نیمه دوم بازی با آرسنال که با پیروزی ۶-۰ توپچی‌ها همراه بود، فقط یک کارت زرد گرفت و کار خاصی نکرد.

شنبه گذشته هم این ستاره انگلیسی در جریان شکست تیمش برابر ناتینگهام فارست در مدت زمانی کم دو کارت زرد گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد.

ساوتگیت فیلیپس را در نوامبر گذشته به همراه ترنت الکساندر آرنولد، دکلان رایس و جردن هندرسون به‌عنوان هافبک‌های تیمش انتخاب کرد. علاوه‌بر افت قابل توجه فیلیپس، آرنولد هم دچار مصدومیتی شده که ممکن است باعث غیبت او در بازی‌های ملی آینده شود.

گزینه‌های محدود ساوتگیت می‌تواند خبر خوبی برای هندرسون باشد که به نظر می‌رسد علی‌رغم هو شدن از سوی هواداران انگلیس در دو بازی اخیرش در ومبلی مقابل استرالیا و مالت، مطمئناً در ترکیب تیمش باقی خواهد ماند.

ساوتگیت زمان کمی برای آزمون و خطا دارد، زیرا بازی‌های دوستانه برابر برزیل و بلژیک، آخرین فرصت او برای پیدا کردن بازیکنان مدنظرش است و این مربی پس از این بازی‌ها باید لیست انگلیس برای یورو را اعلام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *