بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزینه محبوب سران بایرن مونیخ برای جانشینی توخل

ژابی آلونسو گزینه رویایی سران بایرن مونیخ برای جانشینی توخل

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۳
بایرن مونیخ ؛ ژابی آلونسو گزینه رویایی سران بایرن مونیخ برای جانشینی توخل

مدیران بایرن مونیخ رویای انتخاب ژابی آلونسو، مربی اسپانیایی، به عنوان سرمربی این تیم را در سر دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرن مونیخ روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد که توماس توخل فرصت زیادی روی نیمکت این تیم در اختیار نخواهد داشت.

شکست شب گذشته این تیم برابر بوخوم در رقابت‌های بوندسلیگا باعث شد که شرایط برای آنها بیش از پیش دشوار شود و گمانه‌زنی درباره انتخاب جانشین توخل بیشتر از هر زمان دیگری جدی شود. این در حالی است که هنوز گزینه قطعی معرفی نشده است.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های آلمانی درباره احتمال حضور هانسی فلیک روی نیمکت این تیم خبر داده بودند اما حالا اتلتیک مدعی شده است که مدیران این باشگاه نگران هستند که این مربی نتواند موفقیت گذشته را در آلیانز آرنا تکرار کند.

همین موضوع باعث شده است که آنها تردید بسیاری برای انتخاب این مربی آلمانی داشته باشند و احتمال این که توخل تا پایان فصل همچنان روی به عنوان سرمربی به کارش در بایرن ادامه دهد افزایش پیدا کند.

گفته می‌شود که عملکرد درخشان ژابی آلونسو روی نیمکت بایرلورکوزن که در حال حاضر صدرنشین رقابت‌های بوندسلیگاست توجه مدیران بایرن را به شدت جلب کرده و او حالا به گزینه رویایی این تیم تبدیل شده است که آنها تمام تلاش‌شان را برای به خدمت گرفتنش در پایان فصل به کار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *