بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مخالفت هازارد با نظر کریستیانو رونالدو

ادن هازارد : مخالف نظر رونالدو لیگ فرانسه را بهتر از لیگ عربستان می دانم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۱
هازارد : مخالف نظر رونالدو لیگ فرانسه را بهتر از لیگ عربستان می دانم

ادن هازارد، بازیکن سابق رئال مادرید، با نظر کریستیانو رونالدو مخالف است و به عقیده او اگر یک تیم فرانسوی با تیم عربستانی بازی کند، برنده از زمین خارج می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ادن هازارد در گفتگو با پادکست جان اوبی میکل، هم تیمی سابق خود در چلسی، به آمادگی کریستیانو رونالدو در لیگ حرفه‌ای عربستان و همچنین ماجرای اضافه وزن خود در رئال مادرید پرداخته است.

هازارد و میکل 5 سال را در کنار هم در استمفوردبریج گذراندند، میکل در سال 2017 به چین رفت و هازارد هم 2 سال بعد به رئال مادرید منتقل شد.

دوران حضور هازارد در رئال به غیر از ناکامی اتفاق دیگری نداشت و این بازیکن طی 4 فصل در مجموع 54 بازی برای این تیم اسپانیایی انجام داد. این درحالی است که این بازیکن در لیل و چلسی خود را به عنوان یکی از بهترین وینگرهای اروپا معرفی کرده بود.

هازارد که سابق بازی در لیگ فرانسه را دارد در مورد نظر جنجالی کریستیانو رونالدو که مدعی شده بود سطح فوتبال عربستان از لیگ فرانسه بالاتر است، گفت:‌

“من با او موافق نیستم اما این فقط یک نظر است. اگر به لیگ عربستان سعودی نگاه کنید، آن‌ها بازیکنان بزرگی دارند اما تیم‌های بزرگی نیستند. در فرانسه، شاید الان بازیکنان بزرگ کمتری داشته باشند، اما تیم‌های بزرگی دارند.”

او در مخالفت با نظر رونالدو ادامه داد:

“مطمئنم که اگر یک تیم از لیگ فرانسه مقابل یک تیم عربستانی بازی کند، برنده می‌شود. شاید آنطور که مردم فکر می‌کنند آسان نباشد، اما سطح فوتبال فرانسه خوب است. من لیگ آن‌ها را تماشا می‌کنم و آنها استعدادهای زیادی دارند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *