بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره استقلال به دیدار مقابل صنعت‌ نفت آبادان

ستار همدانی : استقلال مقابل صنعت‌ نفت آبادان حساب شده بازی کرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۰
ستار همدانی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

ستار همدانی پیشکسوت استقلال گفت : این دیدار دو نیمه متفاوت داشت و به خاطر اینکه استقلال نسبت به نیم فصل اول چند تغییر داشت نیمه اول انسجام خوبی نداشت، اما رفته رفته بازی حساب‌شده‌ای را از نفرات داخل زمین در نیمه دوم شاهد بودیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ستار همدانی پیشکسوت استقلال درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال در هفته شانزدهم مقابل صنعت‌ نفت آبادان، اظهار داشت:

این دیدار دو نیمه متفاوت داشت و به خاطر اینکه استقلال نسبت به نیم فصل اول چند تغییر داشت نیمه اول انسجام خوبی نداشت، اما رفته رفته بازی حساب‌شده‌ای را از نفرات داخل زمین در نیمه دوم شاهد بودیم. کادرفنی صنعت‌نفت هم تغییراتی داشت و سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی به تازگی کارش را در این تیم شروع کرده بود. 

وی افزود:

بازیکنان صنعت‌نفت انگیزه زیادی مقابل استقلال داشتند و موفق شدند در نیمه اول عملکرد مطلوب به نمایش بگذارند. امیدوارم این تیم با حضور بختیاری‌زاده وضعیت بهتری پیدا کند. نیمه دوم هم بازیکنان صنعت‌نفت خیلی تلاش کردند تا گل نخورند و می‌دانستند که اگر گلی دریافت کنند کارشان سخت می‌شود، اما استقلال در نیمه دوم خیلی زود به گل رسید و با خیال آسوده کار را ادامه داد و حتی می‌توانست چند گل دیگر هم بزند.

کارشناس فوتبال درباره اختلافات ادامه‌دار علی خطیر با جواد نکونام از ابتدای فصل تاکنون تاکید کرد:

اگر اختلافی در تیم فوتبال استقلال وجود داشته باشد فقط دودش به چشم هواداران خواهد رفت و ایجاد این همه مشکلات به ضرر استقلال است. من از ابتدای فصل هم گفتم هر مشکلی در بخش مدیریتی و کادرفنی استقلال وجود داشته باشد به مرور زمان و در دراز مدت، می‌تواند تیم را وارد بحران کند. بر همین اساس بعد از چند ماه مشخص شد که اختلافات بین خطیر و نکونام حل و فصل نشده و مشخص است این ماجرا‌ها به تیم آسیب خواهد زد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه این تیم هم اکنون شرایط خوبی در جدول لیگ برتر دارد، یادآور شد:

استقلال از نظر امتیازی با ۴ امتیاز اختلاف با تیم دوم در صدر جدول قرار دارد و تا هفته شانزدهم لیگ نتایج خوبی به دست آورده. اگر آرامش در تیم وجود داشته باشد می‌تواند فاصله امتیازی خودش را با تیم‌های مدعی بیشتر هم کند. امیدوارم این مسائل حاشیه‌ای هر چه زودتر حل شود تا استقلال وارد بحران درون خانوادگی نشود.

همدانی در پایان با اشاره به اینکه الان آرامش در استقلال وجود ندارد، خاطرنشان کرد:

موردی که باعث می‌شود یک مجموعه موفق شود همدلی و اتحاد بین اعضایش است، اما متاسفانه این همدلی و اتحاد را تا به امروز در تیم فوتبال استقلال به خصوص میان کادر فنی و کادر مدیریتی باشگاه ندیده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *