بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت خبرساز اسطوره پرسپولیس از عملکرد مدیرعامل سرخ ها

محمد برزگر : به نظر من تا به الان رضا درویش در پرسپولیس بد کار نکرده است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۴
محمد برزگر پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

محمد برزگر پیشکسوت پرسپولیس گفت : به نظر من تا به الان رضا درویش بد کار نکرده است ولی قطعا هر کسی که می‌آید باید با خودش پول بیاورد کاش درویش در نیم فصل اول بازیکنان بیشتری جذب می‌کرد اما حالا هم دیر نشده و خوشبختانه مدیران توانسته‌اند بازیکنان باکیفیتی جذب کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد برزگر پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت:

آلومینیوم همیشه گربه سیاه پرسپولیس بوده و این بار هم مقابل این تیم به مشکل خوردیم و نتیجه خوبی کسب نشد. البته پرسپولیس در این بازی به لحاظ فنی عملکرد قابل قبولی داشت و روی یک اتفاق از آلومینیوم گل دریافت کرد. آن چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد حمایت از اوسمار است. امیدوارم هواداران به اوسمار اجازه بدهند کار خود را انجام دهد.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در نقل‌وانتقالات نیم فصل عنوان کرد:

خداراشکر مدیران باشگاه در نقل‌وانتقالات نیم فصل خیلی خوب عمل کردند و توانستند بازیکنان باکیفیت خارجی جذب کنند. خیلی خوشحالم که خط حمله تیم هم با آمدن عیسی آل‌کثیر تقویت شد. امیدوارم هواداران به اوسمار اجازه بدهند که او کار خود را انجام دهد. خوشبختانه باشگاه هم اردوی خارجی برای تیم برگزار کرده است که این موضوع می‌تواند به آمادگی بازیکنان کمک کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد اوسمار ویرا به‌عنوان سرمربی‌ پرسپولیس، یادآور شد:‌

کار برای اوسمار سخت است چون سرمربی تیم پرسپولیس شده و ۴۰ میلیون هوادار از او انتظار قهرمانی دارند. البته اگر بازیکنان در هر بازی با تمرکز کافی وارد زمین شوند شک نکنید می‌توانیم به قهرمانی برسیم. پرسپولیس هنوز هم شانس قهرمانی دارد و این اتفاق فقط با حمایت هواداران رخ می‌دهد.

برزگر درباره عملکرد مدیریت باشگاه، گفت:

به نظر من تا به الان رضا درویش بد کار نکرده است. ولی قطعا هر کسی که می‌آید باید با خودش پول بیاورد. کاش درویش در نیم فصل اول بازیکنان بیشتری جذب می‌کرد اما حالا هم دیر نشده و خوشبختانه مدیران توانسته‌اند بازیکنان باکیفیتی جذب کنند و امیدوارم مدیرعامل در نیم فصل دوم بیشتر به فکر بازیکنان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *