بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین اسطوره پرسپولیس به ستاره های سرخ + جزئیات

محمود شافعی : بازیکنان پرسپولیس از روی شکم سیری بازی می‌ کنند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۲
محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس گفت : بازیکنان اگر نخواهند تاثیرگذار باشند ۱۰۰ درصد انرژی‌شان را نمی‌گذارند و در بازی با آلومینیوم هم یک سری از بازیکنان آنچنان خوب نبودند و روی شکم سیری بازی می‌کردند اوسمار آنچنان جذبه، کاریزما و کاراکتر سرمربیگری را ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت:

شرایط هر دو تیم در طول بازی یکسان بود که روند کیفی بازی و موقعیت‌هایی‌ که به دست آوردند همانند یکدیگر بود. نکته‌ای که به چشم آمد عدم شرایط آرمانی ملی‌پوشان پرسپولیس بودبه طوری‌که در دیدار با آلومینیوم آنچنان تأثیرگذاری نداشتند. چون از بعد بازی‌های ملی در مسابقات لیگ حضور پیدا کردند و حذف در جام ملت‌های آسیا روی آن‌ها تأثیر منفی گذاشته بود.

وی افزود:

روی گلی که بیرانوند از فاصله ۵۰ متری‌ دریافت کرد، یک بچه دبستانی اگر درون دروازه بود ۵ متر عقب‌تر می‌رفت و توپ را می‌گرفت. چون او بلافاصله بعد از شکست از قطر به یک سفر تفریحی رفت و تفریحات خوبی هم داشت و از شرایط آرمانی به دور بود.

کارشناس فوتبال در مورد مشکل گلزنی سرخپوشان و عدم حضور فوروارد ششدانگ در پرسپولیس عنوان کرد:

مشکل اصلی پرسپولیس نداشتن یک فوروارد کلاسیک و تخصصی است که حتی موقعیت‌های ۵۰ درصد را هم در محوطه جریمه وارد دروازه کند. پرسپولیس روی دروازه آلومینیوم اراک موقعیت‌هایی داشت، اما شهاب زاهدی مهاجم تخصصی نیست و در این دیدار بیشتر وظیفه توپ‌رسانی به سایر بازیکنان را عهده‌دار بود.

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا اوسمار می‌تواند سرمربی خوبی برای تیم پرسپولیس باشد یا خیر، یادآور شد:

برخی اوقات باشگاه‌ها دستیاران را به عنوان سرمربی معرفی می‌کنند، اما زمانی که یک دستیار به عنوان سرمربی انتخاب می‌شود باید کاملاً با محیط موجود در باشگاه و شرایط روحی و روانی بازیکنان شناخت داشته باشد. درست است که اوسمار ویرا از فصل قبل با پرسپولیس بوده، اما به نظر می‌رسد بازیکنان او را در سمت سرمربی جدید نپذیرفتند و در نتیجه انرژی لازم را برای تیم نمی‌گذارند.

شافعی در پایان خاطرنشان کرد:

بازیکنان اگر نخواهند تاثیرگذار باشند ۱۰۰ درصد انرژی‌شان را نمی‌گذارند و در بازی با آلومینیوم هم یک سری از بازیکنان آنچنان خوب نبودند و روی شکم سیری بازی می‌کردند. اوسمار آنچنان جذبه، کاریزما و کاراکتر سرمربیگری را ندارد و بعید می‌دانم در ادامه بازی‌ها شرایط خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد، مگر اینکه اتفاقات دیگری در تیم رخ دهد. باشگاه باید هر چه سریع‌تر تدابیری را در نظر بگیرد. چون اصلاً زیبنده باشگاه بزرگ پرسپولیس نیست که این شرایط بد را داشته باشد و هواداران از باخت ناراحت باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *