بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هواداران بایرن مونیخ خواهان اخراج توخل + عکس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۰
توخل ؛ بنر هواداران بایرن مونیخ برای درخواست اخراج توماس توخل

هواداران بایرن مونیخ در محل تمرین این تیم خواهان اخراج توماس توخل شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

توماس توخل بدترین روزهایش در بایرن مونیخ را سپری می‌کند. او شنبه گذشته در ورزشگاه بای‌آرنا برابر بایر لورکوزن با نتیجه ۳-۰ شکست خورد و از کورس قهرمانی جا ماند.

در حالی‌که توخل و بازیکنان قول داده بودند که در بازی با لاتزیو، در چارچوب دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تمام تلاش‌شان را انجام خواهند داد، اما در این بازی هم متحمل شکست ۱-۰ شدند.

توخل با برخی بازیکنان هم رابطه خوبی ندارد. برای مثال سرمربی آلمانی در دو بازی این هفته مقابل لورکوزن و لاتزیو ماتیاس دلیخت را بر روی نیمکت قرار داد و در هر دو بازی هم ضعف‌های دفاعی تیم واضح بود.

توخل ؛ بنر هواداران بایرن مونیخ برای درخواست اخراج توماس توخل

در حال حاضر بسیاری از هواداران باشگاه مونیخی خواهان قطع همکاری با توماس توخل هستند. آنها در شبکه‌های اجتماعی از مدیران بایرن خواسته‌اند توخل را اخراج کنند و هانسی فلیک را به جای او انتخاب کنند.

اعتراضات اما فقط معطوف به فضای مجازی نبود. هنگامی که بازیکنان بایرن اوایل امروز به تمرین رسیدند، گروهی از هواداران بنرهایی با عنوان «توخل اوت» در جلوی ماشین این مربی در دست گرفتند. آنها در ادامه توسط نیروهای امنیتی متفرق شدند. در دستان هواداران بنرهای دیگری هم در اعتراض به بازی ندادن به ماتیاس دلیخت دیده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *