بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار دست راست جواد نکونام به دیدار مقابل صنعت نفت آبادان + عکس

محمد نوازی : امیدوارم بتوانیم مقابل صنعت نفت آبادان مثل بازی‌ های نیم فصل اول جنگنده ظاهر شویم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۵
محمد نوازی مربی تیم استقلال درباره دیدار با صنعت نفت آبادان صحبت کرد

محمد نوازی مربی تیم استقلال گفت : امیدوارم بتوانیم مقابل صنعنت نفت آبادان مثل بازی‌های نیم فصل اول جنگنده ظاهر شویم و آنچه که لیاقت استقلال است در زمین به نمایش بگذاریم با اینکه در نیم فصل دوم رقابت بین تیم‌ها سخت‌تر می‌شود بازی به بازی نتایج خوبی را به دست آوریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوازی مربی تیم استقلال در غیاب جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر حاضر شد و درباره بازی ، اظهار داشت:

خداراشکر شرایط‌مان خوب است و توانستیم در این تعطیلات نیم فصل تمرینات خیلی مناسبی داشته باشیم. ۳ بازیکن نیز به تیم‌مان اضافه شدند، ان‌شالله بتوانیم از این نفرات در نیم فصل دوم به بهترین شکل استفاده کنیم. اولین بازی دور برگشت لیگ برتر با تیم صنعت نفت آبادان است که این تیم ریشه‌دار همیشه دنبال فوتبال بازی کردن است. این تیم در نیم فصل تغییراتی داشت و ما هم نسبت به تغییرات‌شان کار کرده‌ایم. سهراب بختیاری‌زاده سرمربی جدید صنعت نفت، همبازی من و بازیکن بزرگی بوده، او مربی جوان و آینده‌داری است و امیدوارم بتواند در این عرصه نیز موفق باشد.

وی افزود:

امیدوارم بتوانیم مقابل صنعت نفت آبادان مثل بازی‌های نیم فصل اول جنگنده ظاهر شویم و آنچه که لیاقت استقلال است در زمین به نمایش بگذاریم. با اینکه در نیم فصل دوم رقابت بین تیم‌ها سخت‌تر می‌شود بازی به بازی نتایج خوبی را به دست آوریم.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که با توجه به اختلافات مدیرعامل باشگاه و سرمربی، آیا تمرکز تیم بهم بخورد، عنوان کرد:

این سوالات را بگذاریم برای بعد. مهمترین چیز برای ما بازی فردا با صنعت نفت آبادان است و ان‌شالله بتوانیم نسبت به لطفی که هواداران به استقلال دارند برنده بازی شویم.

نوازی در مورد عدم حضور تماشاگران در دیدار فردا (جمعه) استقلال مقابل صنعت نفت آبادان یادآور شد:

نبودن تماشاگران در ورزشگاه قطعاً تاثیرگذار خواهد بود و عدم حضورشان یک معضل بزرگ است. هر تیمی برایش مشکلی پیش می‌آید، تماشاگران را از دیدن بازی محروم می‌کنند و این موضوع اصلاً قشنگ نیست. امیدوارم به جایی محرومیت تماشاگران از تماشای بازی، ایده دیگری را جایگزین کنند. لذت فوتبال با حضور تماشاگران در ورزشگاهاست، چون مردم به استادیوم می‌آیند تا یک روز خوب و فوتبالی را سپری کنند.

وی درباره از دست دادن یامگا گفت:

یامگا بازیکن ارزشمندی برای تیم فوتبال استقلال است که مشکلی برایش پیش آمد، امیدوارم دوباره به شرایط ایده‌آلش دست پیدا کند. همیشه او زحمات زیادی برای استقلال کشیده است. اعضای کادر فنی و بچه‌های تیم ناراحت هستند و او جزو بازیکنان موثرمان بود که این فصل از دستش دادیم. با نظر جواد نکونام، میلاد فخرالدینی جایگزین یامگا شد و ان‌شالله بتواند دوباره مثل گذشته شرایط ایده‌آلش را در استقلال تکرار کند.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط وخیم تیم امید و انجام تمرینات با ۱۰ بازیکن گفت:

این یک موضوع ریشه‌ای است و باید اساسی روی آن فکر شود. الان جای صحبت در این‌ باره نیست. ان‌شالله بعد از بازی فردا و کسانی که مسئول انجام این کار هستند باید بیایند پاسخ بدهند.

محمد نوازی در مورد هماهنگی نفرات جدید خاطرنشان کرد:

سیلوا چند هفته‌ای است با تیم تمرین می‌کند، ماشاریپوف و فخرالدینی تازه اضافه شده‌اند. تمرین کردن و صمیمیت نفرات باعث هماهنگی می‌شود. به هر حال استقلال تیم بزرگی است و بازی کردن در این تیم سخت است. قطعاً این نفرات فوتبالیست‌های بزرگی هستند و می‌توانند خودشان را با شرایط موجود در تیم استقلال وفق دهند.

محمد نوازی مربی تیم استقلال درباره دیدار با صنعت نفت آبادان صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *