بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یحیی گزینه محبوب هواداران فولاد برای هدایت تیم !

هواداران فولاد خواهان حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت تیمشان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۷
فولاد ؛ هواداران فولاد خواهان حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت تیمشان

مدیران فولاد خوزستان باید هرچه سریع‌تر و قبل از دیدار هفته هفدهم لیگ برتر سرمربی جدید خود را انتخاب کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با گذشت سه روز از فسخ قرارداد ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی با فولاد خوزستان، مسئولان این باشگاه هنوز سرمربی جدید خود را معرفی نکرده‌اند. قرمزپوشان اهوازی روز گذشته هم بدون سرمربی به مصاف گل‌گهر رفتند و با وجود عملکرد نسبتا مناسب در زمین اما یک بر صفر بازنده شدند.

طی روزهای گذشته هواداران فولاد خوزستان در فضای مجازی خواهان حضور یحیی گل‌محمدی در این تیم شدند و حتی دیروز در جریان بازی با گل‌گهر نیز بارها نام سرمربی پیشین پرسپولیس را بر زبان آوردند.

با این حال با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد که مدیران فولاد به استخدام یحیی گل‌محمدی امیدی ندارند و باید هرچه سریع‌تر برای تعیین تکلیف نیمکت خود اقدام کنند.

بعد از بازی روز گذشته فولاد و گل‌گهر برخی صفحات مجازی و هواداری قرمزپوشان اهوازی یک گزینه دیگر را به مدیران باشگاه فولاد معرفی کردند. محمد ربیعی سرمربی کنونی ذوب‌آهن که عصر امروز (پنجشنبه) باید تیم خود را در هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف ملوان بفرستد، یکی از مربیانی است که نزد هواداران فولاد از مقبولیت مناسبی برخوردار است.

در این خصوص دقایقی بعد از پایان بازی فولاد و گل‌گهر نیز برخی هواداران فولاد مقابل در خروجی ورزشگاه ایستادند و در صحبت‌هایی که با بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه داشتند، نام ربیعی را نیز به عنوان یک گزینه مناسب مطرح کردند.

این در شرایطی است که ربیعی در شرایطی می‌تواند از ذوب‌آهن جدا شود که باشگاه اصفهانی به این امر رضایت داشته باشد. این سرمربی بعد از هفته چهارم که علیرضا منصوریان از فولاد جدا شد هم گزینه هدایت قرمزپوشان بود، اما با مخالفت ذوب‌آهن در اصفهان ماند و کارش را جلو برد. حالا هم جدایی او منوط به رضایت ذوبی‌ها خواهد بود.

در حالی که مدیران فولاد فعلا واکنشی به انبوه شایعات منتشر شده درباره نیمکت خود نداشته‌اند و سعی دارند در سکوت کار خود را پیش ببرند، باید دید آیا بهرام رضاییان و سایر اعضای هیئت مدیره فولاد به گزینه جدیدی که هواداران در حاشیه بازی با گل‌گهر نامش را بر زبان آوردند، رو می‌آورد و وارد مذاکره با ذوب‌آهن می‌شود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *