بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراف تلخ هری کین از وضعیت بایرن مونیخ

هری کین، ستاره بایرن مونیخ : در شرایط بسیار سختی هستیم اما نباید آن را انکار کنیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۵
بایرن مونیخ ؛ هری کین : در شرایط بسیار سختی هستیم اما نباید آن را انکار کنیم

هری کین، ستاره بایرن مونیخ، واکنش جالبی به انتقادها از خودش به دلیل از دست رفتن فرصت‌های گلزنی نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی لاتزیو مهمان این تیم بود و در نهایت با یک گل بازی را واگذار کرد.

این نتیجه در حالی به دست آمد که همه منتظر تلاش شاگردان توماس توخل برای جبران شکست برابر بایرلورکوزن در رقابت‌های این هفته بوندسلیگا بودند اما تک گل لاتزیو از روی نقطه پنالتی باعث شد که هفته سخت بایرن ادامه پیدا کند.

هری کین پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با TNT Sports اظهار داشت:

«هفته سختی بود. ما خوب شروع کردیم و چندین شانس جدی داشتیم. من و جمال موسیالا و همچنین یاشوا کیمیش هر کدام یک شانس داشتیم اما گاهی پیش می‌آید که در دیدارهای بزرگ نمی‌توان گل زد.

نیمه دوم ناامیدکننده بود. ما با انرژی و اعتماد به نفس کمتری وارد زمین شدیم. توپ‌های زیادی را لو دادیم و در نهایت گل خوردیم. وقتی که 10 نفره می‌شوید، کار همیشه سخت است. ما هنوز در بازی هستیم و آنها باید به ورزشگاه ما بیایند. باید به فکر آینده باشیم.

من چند فرصت گلزنی داشتم اما در استفاده از آن موفق نبودم. فوتبال همین است و این اتفاق بخشی از مهاجم بودن است. ممکن است این فرصت‌ها را از دست بدهیم و این اتفاق باز هم تکرار شود. نکته اصلی برای من و تیم این است که روی چالش بعدی تمرکز کنیم.

در شرایط بسیار سختی هستیم اما نباید آن را انکار کنیم یا پنهان شویم. ما هنوز حذف نشدیم و هرگز تسلیم نخواهیم شد. یک جرقه می‌تواند همه چیز را تغییر دهد و ما باید به دنبال پیدا کردن همین جرقه در تیم باشیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *