بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار کارشناس مطرح فوتبال به قهرمانی قطر در آسیا

مجید جلالی : تیم ملی فوتبال قطر شایسته قهرمانی در جام ملت های آسیا بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۶
مجید جلالی کارشناس مطرح فوتبال ایران درباره جام ملت های صحبت کرد

مجید جلالی کارشناس مطرح فوتبال ایران گفت : من می‌خواهم بگویم اگر قطر قهرمان نشود چه تیمی قهرمان شود شما بروید ببینید آنها چه کار کردند قهرمان‌های 5-4 دوره قبلی چه تیم‌هایی بودند قطر(2 مرتبه)، استرالیا، ژاپن و عربستان.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجید جلالی کارشناس مطرح فوتبال ایران که این روزها در نقش مدیرفنی به بدنه فدراسیون فوتبال ایران اضافه شده، در گفت‌وگویی که با ایران ورزشی داشته به صورت کوتاه به سوالات در مورد جام ملت‌های آسیا پاسخ داده است.

آقای چراغپور مدعی شده که شما، آقای محصص و معینی به واسطه جایگاهی که در فدراسیون دارید باید پاسخگوی نتایج تیم ملی باشید. حتی گفتند که شما از قهرمانی تیم ملی قبل از جام صحبت کرده بودید.

من حدود 50 روز است که در فدراسیون فوتبال سمت گرفتم. در تمام این مدت روی تجربیات مختلف، چالش‌ها و گذشته مطالعه کردم تا برنامه‌ریزی خوبی انجام دهیم. نکته دوم، شما یک جا را بیاورید که من گفته باشم تیم ملی قهرمان می‌شود. من گفتم اگر جزو 4 تیم برویم موفق خواهیم بود و الان هم همین نظر را دارم.

‌قبل از جام این مصاحبه را انجام دادید.

بله گفتم، ما به طور کلی، فقط تا یک جاهایی می‌توانیم بالا برویم. به نظر من حتی اگر جزو 4 تیم برتر هم قرار بگیریم کار بزرگی کرده‌ایم. چون ظرفیت‌هایی که از جمیع جهات در اختیار داریم، فقط تا همین حدود می‌تواند ما را بالا ببرد. حتی گفتم همه تیم‌ها یک درصد مشخصی شانس قهرمانی دارند و فوتبال همیشه یک جایگاه 10 درصدی برای اتفاقات غیرمنتظره در نظر می‌گیرد. اما حتی اگر هم ما در این جام قهرمان شویم، مطمئن باشید دلیل برتری یا پیشرفت فوتبال ما نخواهد بود و صرفاً یک اتفاق بوده است.»

‌آقای مجید جلالی شما دلیل نتیجه نگرفتن تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

ببینید اگر ما بخواهیم دنبال مقصر باشیم باید بگویم هر کسی که عضو خانواده فوتبال بوده به طریقی مقصر است. این نیست که همه کنار بکشیم، اگر همین رویه 50 سال اخیر را در پیش بگیریم باز هم 50 سال آینده را می‌بازیم. باز هم تأکید می‌کنم هر کسی از مدیر، مربی، بازیکن، رسانه و همه اهالی فوتبال هر کدام به اندازه خودشان در این عقب‌ماندگی سهیم هستند. اگرچه حضور در جمع 4 تیم را نتیجه خوبی می‌بینم. البته در زمان مناسب درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها صحبت خواهم کرد.

‌به نظر شما قطر شایسته قهرمانی بود؟

من می‌خواهم بگویم اگر قطر قهرمان نشود چه تیمی قهرمان شود. شما بروید ببینید آنها چه کار کردند. قهرمان‌های 5-4 دوره قبلی چه تیم‌هایی بودند. قطر(2 مرتبه)، استرالیا، ژاپن و عربستان.

‌شما شانس در فوتبال را قبول دارید؟

شانس یک هویت و یک شاخصه دارد. شانس بر اساس تلاش، برنامه‌ریزی اصولی و هزینه‌کرد شما به دست می‌آید. البته هم آن طور که گفتم درباره تمام این مقوله‌ها می‌توان و باید به طور مفصل صحبت کرد.

‌سؤال آخر درباره اردن که شگفتی‌ساز جام بود.

واقعاً تیم خوبی بودند که برنامه‌ریزی دقیقی هم انجام دادند و بر اساس آن پیشرفت چشمگیری داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *