بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین پادشاه اردن به داوری فینال

شاهزاده اردن علی بن الحسین : به تیم داوری هم بابت اشتباهاتشان تبریک می‌گویم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۰
اردن ؛ شاهزاده اردن علی بن الحسین : به تیم داوری هم بابت اشتباهاتشان تبریک می‌گویم

شاهزاده اردن استقبال ویژه‌ای از بازیکنان و کادرفنی اردن انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاهزاده علی بن الحسین، رئیس فدراسیون فوتبال اردن در مراسم استقبال از ملی‌پوشان اردنی به تقدیر از حسین عموته و بازیکنان تیم ملی اردن پرداخت و عملکرد آنها در مسابقات جام ملت‌های آسیا را تحسین کرد.

این شاهزاده اردنی که سال‌های طولانی ریاست فدراسیون فوتبال این کشور را بر عهده دارد و عصر دوشنبه در فرودگاه حاضر شد تا از ملی‌پوشان کشورش استقبال کند، او در همین حین گفتگویی با رسانه‌های اردنی انجام داد و عملکرد بازیکنان اردن را تحسین کرد و اعلام کرد که از نگاه او تیم ملی کشورشان قهرمان شده است.

علی بن الحسین در ادامه صحبت‌هایش از حسین عموته سرمربی تیم ملی اردن تشکر ویژه‌ای کرد و از او بابت دستاورد تاریخی که در فوتبال این کشور رقم زده است قدردانی کرد و در ادامه ابراز امیدواری کرد که اردن با تمام توان آماده مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 شود و فصل جدیدی از فوتبال را در این کشور رقم بزند.

شاهزاده اردنی‌ها در حالی که رضایت خاصی از عملکرد ملی‌پوشان این کشور داشت و چندین مرتبه به قدردانی از آنها پرداخت در بین صحبت‌های خود با کنایه نسبت به تیم داوری بازی فینال انجام داد و گفت:

“به هواداران اردن تبریک می‌گویم، به تیم داوری هم بابت اشتباهاتشان تبریک می‌گویم”

تیم ملی اردن برای اولین بار در طول تاریخ خود به فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا رسیده بود و همین موضوع برای هواداران و مقامات این کشور جای خوشحالی داشت و استقبال خوبی از بازیکنان و کادرفنی این تیم عصر دوشنبه انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *