بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آلگری در یوونتوس ماندنی است !

کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی یوونتوس : از همکاری با آلگری بسیار خوشحالیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۶
یوونتوس ؛ جونتولی، مدیر ورزشی یوونتوس : از همکاری با آلگری بسیار خوشحالیم

کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی یوونتوس، می‌گوید بیانکونری‌ در پایان فصل درباره تصمیمات مهمی از جمله آینده ماسمیلیانو آلگری و خریدهای تابستانی بحث خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس این فصل از دیگر تیم‌ها فاصله زیادی گرفت اما نتوانسته اینتر را در رقابت صدرنشینی شکست دهد. گفته می‌شود باشگاه از عملکرد آلگری راضی است، زیرا هدف اصلی آنها برای این فصل رسیدن به چمپیونزلیگ است.

جونتولی امشب در گفت‌وگویی درباره وضعیت یووه و آینده باشگاه گفت:

«ما مثل همیشه خوب کار کرده‌ایم. نتایج توسط جنبه‌های مختلف تعیین می‌شوند. ما ایده‌های روشنی در مورد اهداف خود و آنچه می‌خواهیم انجام دهیم داریم. ما باید همیشه میل به پیروزی داشته باشیم. ما می‌خواهیم همه بازی‌ها را ببریم، اما هرگز کتمان نکرده‌ایم که هدف اصلی ما برای این فصل صعود به چهار تیم برتر است.»

قرارداد آلگری با یووه در ژوئن ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد. جونتولی درباره تمدید قرارداد سرمربی ایتالیایی گفت:

«ما از همکاری با او بسیار خوشحالیم. او ثابت کرده که مربی بزرگی است. یک سال و نیم از قراردادش باقی مانده است و در پایان فصل، ما زمان خواهیم داشت تا در مورد آینده احتمالی با هم صحبت کنیم.»

او در آخر درباره تصمیم یووه برای خرید بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی گفت:

«اگر در رقابت‌های اروپایی، به‌خصوص لیگ قهرمانان اروپا، حضور داشته باشیم باید تعداد بازیکنان تیم را افزایش دهیم. بازیکنان ورودی باید باکیفیت باشند. ما می‌خواهیم در بازار تابستانی چند بازیکن باکیفیت و عالی جذب کنیم. اما ابتدا باید این فصل را به پایان برسانیم و تمرکزمان روی بازی‌ها باشد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *