بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فوتبال “جان” می‌خواهد؛ “جام” بعدا ؛ با پی پاد در پی فوتبال

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۸:۱۴
سور برای برد سوریه! ؛ با پی پاد در پی فوتبال

شاید بازی تبم ملی در برابر ژاپن می توانست ابطال این تئوری باشد که فوتبال “جان” دارد؛ دیری نپایید که بازی با قطر دوباره خلاف این امر را ثابت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قطر جام را بالای سر برد و منتقدانش مانند برخی بازیکنان تیم ملی اردن گفتند “این جام با پول بدست آمد و ارزش چندانی ندارد.”

واقعیت آن است که قطر قرعه آسانی داشت و تنها بازی سخت آین تیم در برابر ایران بود. اینک اما،  همه چیز به اتمام رسیده؛ چه قطر را  شایسته بدانیم چه تصور کنیم که با شارژ پول به دومین جام قهرمانی آسیا رسیده، هیچ توفیری نمی کند.

پرسش اما این است که ما چرا با یک فوتبال “پرنوسان و صددرصد بی ثبات” مواجهیم؟ این پرسش کلیدی پاسخ های متعددی ندارد. شاید روشن ترین پاسخ این باشد که ” فوتبال ملی ما در بازی های جام جهانی و آسیا جان و قدرت و ازسوی دیگر، سرعت لازم را ندارد.”

پرنوسانی بازی های تیم ملی به دلایل عمده ای باز می گردد؛ اما یک دلیل عمده “عدم سرمایه گذاری موازی” بر روی  کادرفنی به روز و بین المللی برای تیم از یک سوی و عدم سرمایه گذاری در خصوص تیم های پایه و جوانگرایی از دیگر سوی به شمار می آید. “دو اقدام همزمان که اندک تاملی به تجربه کشورهای دارای فوتبال ملی  و تأثیرگذار این امر را ثابت می کند و حاوی درس های بزرگی برای ما خواهد بود.

ما بارها نشان داده ایم که آمادگی ما برای جمع و جور کردن تیم ملی- بدون تدارکات و بازی های لازم- سرانجام به یک دورهمی فوتبالی شباهت پیدا می کند تا واقعا واقعا یک تیم ملی. پایان دادن به این “باری به هرجهت”، بی تردید فوتبال ما را دارای سبک و استایل مشخصی خواهد کرد و نیز، جاندار. فوتبالی که دیگر تا این اندازه پرنوسان و بی ثبات نباشد؛ آن روز برای ما چندان دور نخواهد بود.

البته هیجان فوتبال تمام نخواهد شد؛ فقط از میدان جام ملتها به میدان جام باشگاه های آسیا با حضور نماینده ایران، باشگاه سپاهان و لیگ برتر از یک سوی و به زودی جام قهرمانی باشگاه های اروپا از دیگر سوی تبدیل و پمپاژ می شود. لذا شما می توانید با نصب اپلیکیشن پی پاد “برنامه فوتبال بی نهایت” را از تلویزیون اینترنتی آرپا و به صورت نیم بها مشاهده کنید. با این شرط که جایزه ها و پیش بینی مسابقات ادامه دارد. همچنان پیش بینی کنید؛ سکه بگیرید و با کسب امتیاز بیشتر، جایزه ببرید.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *