بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پالس مثبت امباپه به پی اس جی برای ماندن؟ + عکس

واکنش خندان امباپه به هواداران پاری سن ژرمن که درخواست تمدید قراردادش را داشتند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۷
امباپه ؛ واکنش خندان امباپه به هواداران پی اس جی که درخواست تمدید قراردادش را داشتند

600 هوادار پی‌اس‌جی دیروز یکصدا در تمرین پی‌اس‌جی از امباپه خواستند تا قراردادش را تمدید کند و او نیز به آنها واکنش مثبت نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از اینکه اخباری در رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه رئال مادرید قصد دارد بار دیگر شانس خود را برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه در پایان فصل جاری امتحان کند، حالا خبر می‌رسد که مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای حفظ ستاره فرانسوی‌ خود دست به کار شده‌‌اند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد امباپه 25 ساله پیشنهادی دو ساله به ارزش 160 میلیون یورو پیشنهاد داده، به امید اینکه بتواند او را متقاعد کند تا پیشنهاد رئالی‌ها را رد کند.

در این راه پاریس به هوادارانش نیز متوسل شده تا بتوانند روی امباپه و تصمیمش اثر مثبت بگذارند و آنها نیز باشگاه را ناامید نکردند.

بیش از 600 هوادار پاری سن ژرمن دیروز برای تماشای تمرین تیم سه روز قبل از بازی با رئال سوسیداد گرد هم آمدند. امباپه، بیش از همه تشویق شد و یکصدا شعارهای «کیلیان در پاریس بمان» را برای او خواندند. هواداران مشتاقانه از او خواسته‌اند که قراردادش را تمدید کند و امباپه نیز از تشویق‌ها تشکر کرد و با رضایت و لبخند واکنش نشان داد. ژستی که شاید چراغ سبزی به تمدید باشد.

امباپه ؛ واکنش خندان امباپه به هواداران پی اس جی که درخواست تمدید قراردادش را داشتند

باید دید امباپه این بار نیز آنها را خوشحال خواهد کرد یا در نهایت به رئال خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *