بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقادات از تیم ملی ژاپن تمامی ندارد !

انتقادات از موریاسو سرمربی ژاپن همچنان ادامه دارد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۶:۱۵
آسیا ؛ انتقادات از موریاسو سرمربی ژاپن همچنان ادامه دارد

حواشی پیرامون تیم ملی ژاپن بعد از شکست به ایران به اوج رسیده و پایانی ندارد، حتی اگر از سرمربی تیم ملی حمایت شده باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انتقادات در ژاپن علیه تیم ملی فوتبال حذف شده از جام ملت‌های آسیا ادامه دارد و افکار عمومی به دلیل رسوایی یک بازیکن و اظهارات تند در حال جوشش است.
تیم ملی ژاپن با هدایت هاجیمه موریاسو 56 ساله در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 قطر در سومین مرحله مغلوب ایران شد.

روند صعودی ژاپن قبل از مسابقات ترسناک بود. ژاپن با شکست آلمان و اسپانیا در جام جهانی فوتبال 2022 قطر جهان را شگفت زده کرد و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل کرواسی در ضربات پنالتی قرار گرفت. ژاپن نیز با غلبه بر قدرت‌های اروپایی مانند آلمان و ترکیه در دیدارهای تدارکاتی به یک برد پیروز ادامه داد.
اما ژاپن که مدعی اصلی قهرمانی محسوب می شد، در مرحله گروهی با نتیجه 1 بر 2 مغلوب عراق شد و در مرحله یک چهارم نهایی توسط ایران، دیگر کاندیدای قهرمانی، حتی بدون رسیدن به نیمه نهایی حذف شد.

یک سایت ژاپنی در مقاله‌ای با عنوان “تجزیه عمومی موریاسو ژاپن” اشاره کرد که “این جرقه حتی قبل از رسوایی جونیا ایتو زنده بود” و حتی قبل از مسابقات نیز انتقاداتی از موریاسو سرمربی ژاپن وجود داشت. جونیا ایتو مهاجم تیم ملی ژاپن در آستانه بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل بحرین از تیم ملی اخراج شد اما این تنها بحران ژاپن نبود.
در میان بازیکنان اسم و رسم دار تیم موریتا که گل ژاپن مقابل ایران را به ثمر رساند پس از حذف در مرحله یک چهارم نهایی، تاکید کرد:

«باید واضح‌تر بگوییم که تیم چه حرکاتی باید انجام دهد و کجا را هدف قرار دهد» و خطاب به نیمکت تیمش گفت: «لطفا تنوع بیشتری ارائه کنید» تا علناً نارضایتی خود را از کادرفنی اعلام کند.

یکی از مسئولان تیم ملی ژاپن گفت:

پس از جام جهانی قطر، تیم ملی ژاپن هیروشی نانامی (52 ساله) سرمربی سابق جوبیلو ایواتا را به عنوان مربی هجومی به خدمت گرفت. توشیهیده سایتو مدافع 51 ساله سرمربی سابق تیم زیر 21 سال مربی دفاعی است و با شراکت در کار مربی، حمله و دفاع کاملاً تقسیم شده است.

وی ادامه داد:

گفته می‌شود مربی موریاسو صلاحیت انتخاب بازیکنان دعوت شده و نحوه استفاده از آنها را دارد، اما به دلیل این تقسیم کار، تاکتیک‌هایی که محور حمله و دفاع ژاپن را تشکیل می‌دهد، تثبیت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *