بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حرکت جالب و جنجالی ستاره پرسپولیس خطاب به هواداران تراکتور + سند

بوسه مهدی ترابی به لوگوی پرسپولیس در جواب پرتاب سنگ هواداران تراکتور

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 2 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۱:۲۷
مهدی ترابی

مهدی ترابی در لحظه پایان نیمه اول خطاب به هواداران پرسپولیس و تماشاگران حاضر در ورزشگاه واکنش جالبی نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در بین دو نیمه و زمانی که بازیکنان دو تیم قصد ترک زمین را داشتند هواداران تراکتور به شدت مشغول شعار علیه بازیکنان پرسپولیس بودند و با پرتاب بطری و سنگ حواشی عجیبی را در بازی به وجود آوردند و مهدی ترابی هم واکنشی متفاوت را نشان داد.

دیدار تیمهای پرسپولیس و تراکتور  در حالی با جنجال حداکثری دنبال می‌شود که هواداران تراکتور واکنش تندی را در این بازی نشان دادند و باعث شدند تا این دیدار برای چیزی در حدود ۲۰ دقیقه متوقف شود.

مهدی ترابی در حالی که هواداران پرسپولیس در طبقه دوم را خطاب قرار داده بود، به لوگوی این تیم بوسه‌ای زد تا علاقه خود به این تیم را نشان دهد و البته کنایه‌ای هم به هواداران تراکتور بزند.

نکته جالب اینکه ترابی چهار سال پیش برای خدمت سربازی در آستانه انتقال به تراکتور قرار داشت و حالا به این شکل با پیراهن پرسپولیس در مقابل تی تی ها ظاهر می‌شود.

مهدی ترابی

مهدی ترابی

2 پاسخ به “حرکت جالب و جنجالی ستاره پرسپولیس خطاب به هواداران تراکتور + سند”

  1. دواتیشه گفت:
    0
    0

    مرحبا به اخلاق ترابی که با بوسه زدن لوگوی پرسپولیس جواب توهین تراختوری ها رو با ادب داد ..
    اما آقای کمیته انضباظی اینهمه فوش از دقیقه اول بازی پرتاب سنگ و بطری تا دقیقه آخر بازی هنوز نتوانسته شمارو متقاعد کنه که کی مقصر همه این قضایاست..اگه اونجا یکی کشته یا کور میشد کی جواب میداد ..مگه اینا زن و بچه و خانواده چشم به راه ندارن.. خیر سرشون فوتبال بازی میکنن با اینهمه هزینه و فشار برا امثال با تماشاگران بعد ما بیایم اینجوری با ده تن سن و بطری جواب بدین ..اصلا کمیته انسانی فوتبال و ناظرین و مسیولین کجان بیان جواب ما پرسپولیسیای رو بدن که اینهمه بطری و سنگ و چوب و اهن و بتن از کجا وارد ورزشگاه شده مگه اونجا ناظر و تفتیش برا تماشاگران نبوده ..

  2. سعید گفت:
    0
    1

    بوسه بر اَن 😂😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *