بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بارسلونا این چهار ستاره را از دست نمی دهد !

بارسلونا مخالف فروش آرائوخو،گاوی، پدری و لامینه یامال

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۸
بارسلونا مخالف فروش آرائوخو،گاوی، پدری و لامینه یامال

باشگاه بارسلونا با وجود مشکلات مالی بسیار زیاد حاضر به فروش ستاره‌های جوان تیمش در این تابستان نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا به حداقل 100 میلیون یورو برای اصلاح تراز مالی خود نیاز دارد و در تابستان امسال قطعا مجبور به فروش بازیکن خواهد شد و سوال بزرگ این است که دکو و خوان لاپورتا چه کسی را از ترکیب فعلی قابل چشم‌پوشی می‌دانند.

رونالد آرائوخو مدافع این تیم یکی از کاندیداهای فروش است و گفته می‌شود که بازیکن اروگوئه‌ای آماده انتقال است و بایرن مونیخ هم مایل است تا 100 میلیون یورو برای او هزینه کند. بلوگرانا تلاش خواهد کرد تا قرارداد آرائوخو را تمدید کند که در حال حاضر تا سال 2026 اعتبار دارد، اما طبق گزارش ای اسپورت، دکو مایل است او را در لیست فروش احتمالی قرار دهد.

گاوی، پدری و لامینه یامال، سه نفر از بهترین استعدادهای جوان فوتبال اسپانیا هم از جمله کسانی هستند که توجه تیم‌های زیادی را به خود جلب کرده‌اند. با این حال دکو امیدوار است پیشنهاداتی برای کهنه‌سربازانی مانند مارک آندره تراشتگن، روبرت لواندوفسکی و ایلکای گوندوگان از راه برسد و نمی‌خواهد به هیچ قیمتی این بازیکنان جوان را از دست بدهد. فرنکی دی یونگ هم از جمله بازیکنانی است که دکو تا مجبور نشود، حاضر به فروشش نخواهد بود.

مطمئناً تابستانی پر هرج و مرج در بخش نقل و انتقالاتی تیم اصلی شهر کاتالونیا را شاهد خواهیم بود و دکو در مرکز فشارها قرار خواهد گرفت. او علاوه بر فروش بازیکن، دردسر شناسایی و معرفی سرمربی جدید را هم خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *