بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش بیرانوند به جنجال انتخاب سرمربی پرسپولیس + سند

علیرضا بیرانوند : من سرمربی پرسپولیس را انتخاب کنم؟ اهل باندبازی نیستم

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۴


علیرضا بیرانوند درباره انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس بیان کرد: من سرمربی پرسپولیس را انتخاب کنم؟ اهل باندبازی نیستم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند درباره انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس بیان کرد:

ما در تیم ملی بودیم که این اتفاقات رخ داد. زیاد نمی‌خواهم در این رابطه صحبت کنم. مدیریت باشگاه انتخابی داشت و حالا ما هم باید به قراردادمان پایبند باشیم. خودم را در حدی نمی‌دانم که سرمربی پرسپولیس را انتخاب کنم یا بخواهم وارد یک باند شوم. اگر اینجا هستم که دلیل این بود که وارد حاشیه نشدم و هیچ‌کسی را نداشتم. من به دنبال چیزی نیستم. پرسپولیس تیم بزرگی است و کسی جراتش را ندارد برایش تعیین و تکلیف کند. مدیرعامل هم یک سرمربی انتخاب کرده و مطمئن باشید هر کسی را هم می‌گذاشتند جان‌مان را برای تیم می‌گذاشتیم. اوسمار هم دو سال در پرسپولیس بوده و از تیم شناخت دارد. امیدوارم بتوانیم فصل خوبی با او داشته باشیم.

بیرانوند در پایان درباره هواداری که پس از حذف ایران جان باخت، عنوان کرد:

به خانواده‌اش تسلیت می‌گویم. اتفافی افتاد که همه مردم ناراحت شدند. ۹۰ درصد مردم آماده جشن بودند. شرمنده مردم هستیم و به این خانواده تسلیت می‌گویم. امیدوارم دیگر این اتفاقات رخ ندهد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *